نماد ایران در برند گردشگری کشور پس از یک دهه تلاش و مطالعه سرانجام انتخاب شد و همین دیروز مدیر پروژه برند ملی گردشگری به ایسنا خبر داد که «سیمرغ» بهعنوان نماد ایران در برند گردشگری ثبت شد.
زاهد شفیعی، مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری و مدیر پروژه برند ملی گردشگری به ایسنا گفت: پروژه برند گردشگری ایران از حدود 15ماه پیش در معاونت گردشگری و در ذیل شورای راهبردی برند ملی گردشگری کشور تشکیل شد.
او ادامه داد: این شورا متشکل از نمایندگان دستگاههای دولتی، همچون وزارتخانههای کشور، وزارت راه و شهرسازی، گردشگری و سازمانهای صدا و سیما، توسعه تجارت، تشکلها و متخصصان گردشگری است.
«سیمرغ» برند گردشگری ایران شد
در همینه زمینه :