• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 15 بهمن 1398
کد مطلب : 94401
+
-

مطهری: هیجان زیادی برای داربی دارم


با غیبت احتمالی دیاباته، ارسلان مطهری مقابل پرسپولیس فیکس بازی خواهد کرد، خودش اما می‌گوید دوست دارد دیاباته به این بازی برسد

امیرحسین اعظمی| استقلال در حالی روز پنجشنبه برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت که مصدومیت شیخ‌دیاباته موجی از نگرانی را در اردوی آبی‌ها ایجاد کرده؛ این در حالی است که گفته می‌شود شاید این مهاجم به داربی تهران برسد. با این حال استقلال ارسلان مطهری را هم در اختیار دارد؛ مهاجمی که در بازی‌های اخیر نشان داده در اوج قرار دارد و می‌تواند در خط حمله یک مهره قابل اعتماد برای فرهاد مجیدی باشد. با مطهری درخصوص شرایط فعلی استقلال، داربی روز پنجشنبه و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم.

 بعد از حضور در استقلال، خیلی زود خودت را نشان دادی. گل‌زدن در لیگ قهرمانان و لیگ برتر چه حسی دارد؟
این حس را در ذوب‌آهن تجربه کرده بودم ولی طبیعتا شرایط استقلال متفاوت است. فقط می‌توانم خدا را شکر کنم و اگر هم گل می‌زنم این نتیجه زحمات دیگر بازیکنان است. همه ما برای موفقیت تیم می‌جنگیم و امیدوارم باز هم بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم.
 در جدول گلزنان لیگ برتر 6گله هستی. چقدر به آقای گلی فکر می‌کنی؟
من دوست دارم تیمم نتیجه بگیرد و این موضوع برایم مهم است. طبیعتا دوست دارم گل بزنم و آمارم بهتر شود ولی موفقیت تیمی از هر چیزی مهم‌تر است.
 فکر می‌کنی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله گروهی صعود کند؟
استقلال در آسیا عنواندار است و همه از این تیم توقع دارند. ما به چیزی جز صعود از این گروه فکر نمی‌کنیم و امیدوارم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.
 در مورد داربی صحبت کن. بعد از مصدومیت شیخ‌دیاباته ظاهرا قرار است فیکس بازی کنی.
در این مورد سرمربی تصمیم می‌گیرد. شیخ بازیکن فوق‌العاده‌ای است که تأثیر زیادی در استقلال دارد و امیدوارم به بازی روز پنجشنبه برسد. دوست ندارم شیخ این بازی را از دست بدهد.
 ولی قطعا خیلی دوست داری حضور در چنین مسابقه‌ای را تجربه کنی.
بله، همینطور است. داربی یک بازی خاص است و هیجان زیادی برای تجربه این بازی دارم.
 فکر می‌کنی بتوانید پرسپولیس را شکست بدهید؟
پیش‌بینی که غیرممکن است ولی ما هدفی جز برد نداریم. هواداران انتظار دارند که استقلال برنده از زمین بیرون بیاید، ما هم تلاش می‌کنیم تا آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم برنده داربی ما باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید