• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 15 بهمن 1398
کد مطلب : 94400
+
-

کاپیتان زیر سرُم

کاپیتان زیر سرُم

حضور شیخ دیاباته در داربی همچنان در هاله‌ای از ابهام است، اما غیبت احتمالی شیخ تنها مشکل استقلالی‌ها نیست. آنها یکی دو روز است کاپیتان تأثیرگذارشان را هم در تمرین نمی‌بینند و این می‌تواند تبعات سختی برای فرهاد مجیدی در نخستین داربی عمر مربیگری‌اش داشته باشد.
وریا غفوری یکی دو روزی است به‌دلیل بیماری نتوانسته به‌خوبی تمرین کند. او البته قطعا به داربی خواهد رسید اما بیماری اخیر و ازدست‌دادن جلسات تمرینی، شاید شماره21 محبوب را از آمادگی ایده‌آلی که برای درخشش در بازی بزرگ لازم است دور نگه دارد.
فرهاد مجیدی در بازی با نفت مسجدسلیمان ترجیح داده بود به کاپیتان تیمش استراحت بدهد و بعد از دو بازی سخت و فشرده در پلی‌آف آسیا، فرصتی برای ریکاوری و بازیابی قوای جسمی در اختیار وریا غفوری بگذارد. اما شرایط برای آبی‌ها خوب پیش نرفت و مجیدی به‌ناچار در نیمه دوم وریا را به میدان فرستاد. جالب اینکه مجیدی اصلا قصد نداشت غفوری را در لیست 18نفره آن بازی قرار بدهد اما خود وریا با اصرار خودش را در لیست 18نفره جا کرد تا اگر لازم شد به کمک آبی‌ها بیاید و در عمل نیز همین اتفاق رخ داد. این موضوع را شخص فرهاد مجیدی بعد از بازی با نفت به زبان آورد و از این بابت از کاپیتان متعصب تیمش هم تشکر کرد. حالا در فاصله چند روز تا داربی بزرگ تهران، کاپیتان متعصب استقلال دچار بیماری شده و حتی روز گذشته کارش به بیمارستان و تزریق سرم هم کشیده است. غفوری در بهترین حالت می‌تواند از امروز در تمرینات 2روز پایانی حاضر شود و استقلالی‌ها را برای رویارویی با پرسپولیس همراهی کند. از آن‌سو، حرف و حدیث‌ها درباره شیخ‌دیاباته نیز همچنان ادامه دارد و کادر پزشکی آبی‌ها ترجیح داده اظهارنظر قطعی درباره حضور یا عدم‌حضور این مهاجم را به ساعات پایانی موکول کند. مصدومیت شیخ و بیماری وریا، بزرگ‌ترین مشکلات آبی‌پوشان در 48ساعت باقیمانده تا شروع داربی هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :