• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
دو شنبه 14 بهمن 1398
کد مطلب : 94288
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها







حمایت از صنایع ‌دستی
صنایع ‌دستی علاوه بر تاریخ و گذشته‌ای که در خود نهفته دارد، هنر و خلاقیت صنعت‌کاران را نشان می‌دهد و در قروه‌ بخشی از کار و اشتغال و درآمد مردم است. برخی به صورت فردی و برخی در کارگاه‌ها گروهی کار می‌کنند. وضعیت حال حاضر فعالان صنایع ‌دستی به یک فرد بیمار و ناتوان می‌ماند که نیازمند مداوای سریع است. 
گل‌میشی از کردستان

آنتن‌دهی ضعیف تلفن همراه در جاده‌ها
لطفا به گوش مسئولان مخابرات استان برسانید که به وضع آنتن‌دهی تلفن همراه در جاده‌ها رسیدگی کنند. واقعا این مسئله در همه شهرهای استان به معضل تبدیل شده است.
ناصر نقی‌زاده از اردبیل

دوربرگردان غیراستاندارد
دوربرگردان بلوار غدیر بعد از صفاشهر استاندارد نیست. خودروهایی که از سمت پردیسان از این دوربرگردان استفاده می‌کنند وارد لاین سرعت باند رفت می‌شوند. 
یک شهروند از قم 

توجه به مدارس غیرمقاوم بستان‌آباد
تعدادی از مدارس بستان‌آباد در مرکز شهر فرسوده هستند. این مدارس نیازمند تجهیزات گرمایشی نیز هستند. از مسئولان درخواست رسیدگی سریع‌تر به این وضع را داریم. 
شیری از آذربایجان شرقی

نبود پارکینگ در علی‌آباد کتول
در هیچ نقطه‌ای از شهر علی‌آباد کتول پارکینگ عمومی وجود ندارد. برای سال‌های آینده هم ساخت پارکینگ در این شهر پیش‌بینی نشده است. در حالی که علی‌آباد شهری رو به گسترش است و هر روز به تعداد خودروهای شخصی آن اضافه می‌شود.
رومیانی از گلستان 

رانندگان در بارندگی رعایت حال مردم را بکنند
همان‌طور که شاهد هستیم، اراک چند روزی بارش‌های خوبی داشت و در برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها مقداری آب جمع شد. از رانندگان عزیز خواهش می‌کنم هنگام بارش باران رعایت حال عابران پیاده را بکنند و موجب خیس شدن آنها نشوند.
بدیع‌زاده از مرکزی

این خبر را به اشتراک بگذارید