• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 13 بهمن 1398
کد مطلب : 94125
+
-

بورس لوازم آشپزخانه توکار

   اگر در کار ساخت‌وساز هستید یا قصد تعمیر و تعویض تزئینات داخلی و ملزومات آشپرخانه منزل یا محل کار خود را داشته و نیازمند خرید ملزوماتی مانند فربرقی، مایکروفر، صفحه اجاق گاز، ساید‌بای‌ساید، ماشین ظرفشویی، هود و... توکارهستید می‌توانید اینگونه ملزومات توکار آشپزخانه را از بورس این اقلام در خیابان سیدخندان، خیابان سهروردی شمالی خریداری کنید.
  راسته بازار لوازم توکار آشپزخانه خیابان سهروردی شمالی گزینه مناسبی برای خرید این اقلام برای افرادی است که در محدوده مرکزی شهر تهران سکونت داشته و وقت یا حوصله رفت‌وآمد به سایر بورس‌های عرضه این محصولات در سایر نقاط این کلانشهر را ندارند.
  در بورس بازار لوازم آشپزخانه توکار خیابان سهروردی شمالی گرچه سایر لوازم آشپزخانه غیرتوکار نیز عرضه می‌شود اما شهرت این راسته بازار به عرضه این نوع لوازم آشپزخانه است و به‌دلیل تنوع بالای اینگونه محصولات در این محل، اغلب خریداران برای تهیه لوازم آشپزخانه توکار به این راسته بازار مراجعه می‌کنند.
  توجه داشته باشید که در بورس لوازم آشپزخانه توکار خیابان سهروردی شمالی اغلب نمایندگی‌های شرکت‌های عرضه‌کننده اینگونه اقلام نیز حضور دارند که می‌توانید خدمات نصب و تعمیر اینگونه  محصولات را از نمایندگی‌های مستقر در این مرکز فروش دریافت کنید. 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :