• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 12 بهمن 1398
کد مطلب : 94086
+
-

روی خط انتخابات

توصیه انتخاباتی از تریبون نماز جمعه

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران خطاب به مردم گفت: همینطور لیستی را نگاه نکنید که از این چند تن خوشمان می‌آید پس رأی دهیم و از این چند نفر خوشمان نمی‌آید پس رأی ندهیم. ببینید می‌خواهد خدمت کند یا جیب خودش را پر کند و نزدیکان خود را در پست‌ها بگذارد. (ایلنا)

به بی‌نماز فرصت انتخاب ندهیم

هاشم هاشم‌زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری درباره نحوه بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان گفت: لازم است عرصه رقابت باز باشد و همه گروه های مردم بتوانند کسی را پیدا کنند که به او رأی بدهند. البته این بدان معنی نیست که به هر کسی اجازه کاندیداشدن بدهیم؛ مثلا نمی‌توانیم به هر شرابخوار و بی‌نمازی فرصت حضور در انتخابات بدهیم. (اعتمادآنلاین)

انتشار لیست 90 نفره اصولگرایان

لیست اولیه 90 نفره ائتلاف جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای حوزه انتخابیه تهران پس از انتخابات اولیه اعضای مجمع عمومی این ائتلاف مشخص شد. این انتخابات در بین حدود 8000 نفر از اعضای مردمی این ائتلاف و به‌صورت الکترونیکی با سامانه‌ای که برای این موضوع طراحی شده بود انجام شد. قرار است از میان این 90نفر در روزهای آینده 30نفر به‌عنوان لیست نهایی در تهران با مکانیسم‌هایی نظیر نظرسنجی و مصاحبه انتخاب شوند. ( فارس)

شکرگزاری به‌خاطر ردصلاحیت‌ها

مصطفی میرسلیم، از کاندیداهایی که صلاحیتشان توسط شورای نگهبان تأیید شده است، گفت: شما مردم، اداره کشور را به‌عنوان امانت به‌دست نمایندگان داده‌اید اما آنها کارهای دیگری می‌کنند. خدا را شکر شورای نگهبان ۹۰نفر از آنها را رد صلاحیت کرد؛ اینها باید از حق مردم دفاع کنند.  (فارس)
 

این خبر را به اشتراک بگذارید