• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 12 بهمن 1398
کد مطلب : 94064
+
-

بورس پکیج و شوفاژ دیواری


   خانواده‌های ایرانی به دلایل مختلفی استفاده از پکیج در مقایسه با دیگر تجهیزات گرمایشی را به‌صرفه‌تر می‌دانند، ازجمله اینکه این نوع از وسایل گرمایشی راندمان بالایی را با مصرف نسبتا کم انرژی به همراه دارند و در عین حال، ایمنی و استفاده راحت از آن آسودگی بیشتری را برای خانواده‌ها ایجاد می‌کند.
   برای خرید شوفاژ و پکیج باید به بورس آن در خیابان طالقانی بروید. این راسته، جایی است که مرکز فروش لوازم و تجهیزات گرمایشی ازجمله رادیاتور و پکیج است و واحدهای تجاری بزرگ و کوچک و برندهای معروف این حوزه، علاوه بر فروش این تجهیزات، خدمات پس از فروش این محصولات را به مشتریان ارائه می‌دهند.
   کارشناسان، مراجعه به بورس‌های خرید لوازم را توصیه می‌کنند با این استدلال که مشتری دست بازتری برای انتخاب خواهد داشت. در خیابان طالقانی از چهارراه بهار تا تقاطع خیابان شریعتی در دو سمت خیابان مغازه‌هایی وجود دارند که انواع رادیاتور و دستگاه‌های پکیج شوفاژ دیواری ساخت داخل و خارج را در دسترس مشتری‌ها قرار می‌دهند.
    گرچه در این راسته واحدهای تجاری و دفاتر فروش زیادی فعال هستند، اما برای خریدی مطمئن‌تر به نمایندگی‌های مجاز این خیابان مراجعه کنید. خرید از نمایندگی‌های مجاز مزایایی دارد که دیگر مراکز فروش از آن برخوردار نیستند. نخستین مزیت این است که مشتری با انواع محصولات قابل عرضه آشنا می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید