مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و شهردار منطقه22 بر ارتقای کیفی یک میدان و 11بازار میوه و ترهبار این منطقه بهعنوان غربیترین منطقه پایتخت تأکید کردند. به گزارش همشهری، در جلسه مشترک مدیرعامل سازمان و شهردار منطقه22 و معاونان 2مجموعه، با اعلام تحقق اهداف این سازمان در اجرای طرح «هر محله، یک بازار میوه و ترهبار» در منطقه 22، ارتقای کیفی و بهبود کیفیت خدماترسانی این مراکز برای پاسخگویی به نیازهای روزانه 220هزار نفر جمعیت این منطقه، مورد تأکید قرار گرفت. سیدسعید راد در این دیدار با اعلام اینکه هفته گذشته 2بازار جدید میوه و ترهبار در تهران از سوی اهالی محلههایی که این بازارها در آنها واقع شدهاند، افتتاح و به بهرهبرداری رسیده است، گفت: «بهزودی 3بازار دیگر نیز توسط شهروندان، افتتاح و مورد بهرهبرداری قرار میگیرند.» راد با اعلام اینکه هماکنون قیمت میوه و ترهبار در میادین میوه و ترهبار 40تا 47درصد زیر میانگین قیمت سطح شهر است و این اختلاف قیمت در برخی محصولات به 52درصد نیز میرسد، گفت: «بهشدت کار میکنیم تا مردم بتوانند با حداقل هزینه ممکن، بیشترین محصول را از میادین میوه و ترهبار خریداری کنند.» مدیرعامل سازمان میادین در این دیدار با تأکید بر اینکه براساس بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، میادین میوه و ترهبار با الگوبرداری از تهران در سراسر کشور اجرا میشود، یادآور شد: «کیفیت گوشت قرمز و گوشت مرغی که در میادین میوه و ترهبار تهران توزیع میشود، براساس استانداردهای بهداشتی به تأیید دامپزشکان این سازمان میرسد.»
تحقق طرح هر محله یک بازار میوه وترهبار در غرب تهران
در همینه زمینه :