• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 6 بهمن 1398
کد مطلب : 93802
+
-

پرسشنامه یحیی

بعد از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی به مرحله «عمل» رسید و از حالا به بعد باید نتیجه کار این مربی را درون زمین ببینیم. امروز پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور قرار می‌گیرد که مهم‌ترین سؤالات در مورد این بازی مربوط به ترکیب ابتدایی تعیین‌شده توسط گل‌محمدی است.
بیرو یا رادو؟ دروازه‌بان فیکس پرسپولیس در مسابقات پایانی نیم‌فصل اول بوژیدار رادوشوویچ بود. او در روزهایی که بیرانوند به مرخصی اجباری فرستاده شده بود بهترین عملکرد را داشت و رکورد صددرصد کلین‌شیت و پیروزی را در نیم‌فصل اول به جا گذاشت. حالا باید دید گل‌محمدی رادو را در ارنج نگه می‌دارد یا فورا بیرانوند را به ترکیب اصلی برمی‌گرداند. البته که احتمال بازی کردن بیرانوند بیشتر است.
جلال یا کنعانی؟ 3 مدافع میانی پرسپولیس در نیم‌فصل اول به‌طور چرخشی به میدان می‌رفتند. برای اینکه ببینیم یحیی گل‌محمدی هم به این سنت وفادار می‌ماند یا نه باید کمی منتظر بمانیم اما فعلا سؤال این است که در بازی نخست، کدام بازیکن به‌عنوان زوج شجاع خلیل‌زاده در قلب خط دفاعی به میدان خواهد رفت؛ جلال حسینی یا محمدحسین کنعانی‌زادگان؟ فعلا شانس جلال بیشتر به‌نظر می‌رسد.
انصاری یا نادری؟ پرسپولیس 2 مدافع چپ خوب در اختیار دارد که هر دو می‌توانند فیکس باشند. محمد انصاری تدافعی‌تر است و محمد نادری روحیه تهاجمی بیشتری دارد. کادر فنی قبلی در نهایت بین این دو نفر انصاری را انتخاب کرد، حالا باید دید انتخاب یحیی چیست. نادری در مصاحبه‌هایش نشان داده به‌شدت به بازگشت به ترکیب اصلی امیدوار است اما شاید سنگینی این بازی، یحیی را هم به گزینه انصاری برساند.
بشار یا عالیشاه؟ اواخر نیم‌فصل اول امید عالیشاه به‌طور کامل از برنامه‌های کادرفنی خارج شده بود و قرار بود حتی از این تیم جدا شود اما تغییر سرمربی ورق را برگرداند. در دور رفت، بشار رسن یکی از مهره‌های کلیدی پرسپولیس بود اما برخی رفتارهای باشگاه و نیز اتفاقات دیدارهای تدارکاتی نشان می‌دهد این بازیکن برای یحیی گل‌محمدی چندان در اولویت نیست. به‌نظر می‌رسد فعلا شانس امید عالیشاه برای حضور در ترکیب بیشتر از رسن باشد.
اوساگونا یا وحید امیری؟ گویا یحیی گل‌محمدی قصد دارد اوساگونا را در ترکیب اصلی زوج علی علیپور کند. این پست اواخر نیم‌فصل اول به وحید امیری رسید اما اگر قرار به بازی کردن اوساگونا باشد، وحید باید یک خط عقب‌تر برود و با توجه به ترافیک موجود در خط میانی، بعید نیست حتی نیمکت‌نشین شود. در غیر این صورت تصور بیرون ماندن مهدی ترابی یا احمد نوراللهی بسیار دشوار است.

این خبر را به اشتراک بگذارید