• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 5 بهمن 1398
کد مطلب : 93626
+
-

گلفروشی استارتاپی

معرفی 8شرکت بزرگ و برتر سال 2019 در فروش آنلاین گل و گیاه در جهان

گلفروشی استارتاپی

 گردش مالی بازار گل‌وگیاه در دنیا رقم سرسام‌آور 60میلیارد دلار است و بسیاری از شرکت‌ها می‌کوشند تا سهم خود را از آن دریافت کنند. از سیلیکون‌ولی گرفته تا سنگاپور، بسیاری از مبتکران و کارآفرینان در حال تزریق مدل‌های جدید فروش گل هستند تا خدمات تحویل گل را سریع‌تر و مناسب‌تر انجام دهند. در اینجا به معرفی 8استارتاپ برتر 2019 در فروش گل می‌پردازیم.

Flower Chimp
  دفتر مرکزی: سنگاپور
این استارتاپ از بدو تأسیس در سال2016موفق شده به بزرگ‌ترین خرده‌فروش آنلاین گل در جنوب شرقی آسیا تبدیل شود. این استارتاپ که توسط 2آلمانی تاسیس شده با حضور در سنگاپور، مالزی، اندونزی، فیلیپین و هنگ‌کنگ در همان روز سفارش، تحویل گل و هدیه را انجام می‌دهد.

Bloom That
  دفتر مرکزی: سان‌فرانسیسکو
استارتاپ کارش را از سال2013شروع کرده و در مرحله اولیه توانسته بیش از 5میلیون دلار سرمایه جذب کند. این شرکت ادعا کرده که روزانه بیش از 500حراج دارد که یک رکورد محسوب می‌شود. آنها به‌دنبال ایجاد یک جنبش بزرگ در این صنعت هستند و آرام‌آرام به سمت آن حرکت می‌کنند.

The Bouqs Co
  دفتر مرکزی: کالیفرنیا
از سال2012 استارتاپ Bouqs به‌دنبال ارسال گل به روش‌های رمانتیک بوده که در اجرای آن نیز موفق نشان داده است. این استاراپ با ارسال گل در کمتر از 2ساعت، ضمن جلوگیری از پژمرده‌شدن و ارسال گل‌های تازه، می‌تواند مشتریان را به‌خاطر سرعت عملکرد، تشویق به خرید کند. زمان ارسال طولانی، گاه به منصرف شدن مشتری می‌انجامد.

Flowers for Dreams
  دفتر مرکزی: شیکاگو
به گزارش همشهری، استیو دائم، مؤسس این استارتاپ، کارش را در دوران دانشجویی و با سرمایه‌ای اندک آغاز کرد. شرکت کوچک او اینک با داشتن 2دفتر در شیکاگو و میلواکی یکی از بهترین استارتاپ‌ها در زمینه فروش گل محسوب می‌شود. آنها گاهی برخی محصولات را به‌صورت خیریه به ‌فروش می‌رسانند تا برای عده‌ای بورس تحصیلی فراهم کنند. برخی از محصولات از خارج آمریکا وارد می‌شوند و در اختیار مشتریانی که روزبه‌روز در حال افزایش هستند، قرار می‌گیرند.

UrbanStems
  دفتر مرکزی: واشنگتن
ارسال گل به اندازه تقاضا، یک الگوی تجاری است که بسیاری از استارتاپ‌ها در این صنعت به‌کار برده‌اند و البته موفق هم نبوده‌اند، اما داستان برای UrbanStems متفاوت است. آنها این کار را زیر یک ساعت انجام می‌دهند و گل را در این مدت زمان برای مشتری ارسال می‌کنند. این استارتاپ که در نوامبر2015 راه‌اندازی شده از شرکتی 5/1میلیون دلاری به شرکتی 8/6میلیون دلاری تبدیل شده است.

BloomNation
  دفتر مرکزی: سانتامونیکا، کالیفرنیا
BloomNation تلاش می‌کند تا کار برای گلفروشی‌هایی که به‌دنبال فروش محصولات خود هستند، آسان‌تر شود. این کار به‌لطف خدمات جست‌وجو و مقایسه انجام می‌شود و مشتریان می‌توانند گل‌های تازه را سریع دریافت کنند. این در حالی است که گلفروشی می‌تواند بهترین معامله را برای محصولات خود پیدا کند.

Farmgirl Flowers
  دفتر مرکزی: سان‌فرانسیسکو
در ابتدا، کریستینا استمبل، مؤسس Farmgirl Flowers  با تمرکز بر ایجاد مدل جدید خرید، از آپارتمان کوچکش اقدام به فروش کرد و پس از شناسایی نقاط ضعف این صنعت، به‌دنبال رشد و توسعه کارش بود. کریستینا می‌خواست که طرحی جدید در این صنعت به‌وجود آورد. او دریافت که بیشتر محصولات از خارج وارد می‌شود و به‌همین دلیل به‌دنبال توسعه پرورش محلی گل بود. تلاش‌های او، شغل‌های جدیدی را به‌وجود آورد، چراکه 80درصد محصولات این استارتاپ توسط پرورش‌دهندگان محلی تهیه می‌شود. آنها گل را در سان‌فرانسیسکو با دوچرخه ارسال می‌کنند.

BloomThis
  دفتر مرکزی: کوالالامپور، مالزی
هیچ‌کس نمی‌تواند این واقعیت را انکار کند که یک دسته گل زیبا و مرتب‌شده روی یک میز قادر است به سرعت فضای یک خانه کسل‌کننده را به خانه‌ای شاد تبدیل کند. با این فلسفه، استارتاپ BloomThis کار خود را با 200هزار دلار سرمایه آغاز کرد و اکنون به نقاط مختلف، گل ارسال می‌کند. آنچه باعث می‌شود کالاهای این استارتاپ از ویژگی‌ برجسته‌ای برخوردار باشد، جعبه‌های گل کاملا حساب‌شده‌ای است که متناسب با سلیقه منحصر به‌فرد هر مشتری طراحی شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید