• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
چهار شنبه 2 بهمن 1398
کد مطلب : 93536
+
-

وداع پردیس ملت با بحران پارکینگ

خبر‌
وداع پردیس ملت با بحران پارکینگ

مدیرعامل فعلی مؤسسه تصویر شهر که یک سال قبل به‌عنوان مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره در مؤسسه تصویر شهر مشغول به‌کار شده است، صبح سه‌شنبه، اول بهمن‌ماه در نشستی خبری به تشریح گزارش عملکرد و برنامه‌های خود پرداخت.
به گزارش همشهری، هاشم میرزاخانی با ارائه گزارش عملکرد یکساله خود از تجهیز و بهسازی سینماهای این مؤسسه و ایجاد سالن سینمای جدید به جای سالن‌های عروسی در پردیس رازی خبر داد.
او با اشاره به فعالیت این مؤسسه به‌عنوان بازوی اجرایی سازمان سینمایی در شهرداری از سال ۸۳ گفت: این مؤسسه مدیریت پردیس‌های سینمایی شهرداری را هم برعهده دارد و از ابتدا بحث بالا بردن سطح مؤسسه درنظر بوده که این نیازمند ایجاد زیرساخت است.‌ از آنجا که عمر پردیس‌ها از ۱۲ سال بیشتر است، رسیدگی به زیرساخت‌ها، تعمیر، بهسازی، تجهیز فنی و ایجاد پردیس‌های جدید جزو برنامه‌های مؤسسه بوده و خواهد بود.
میرزاخانی درباره مسائل پیرامون پردیس رازی، گفت: وضعیت فروش در آنجا خوب نبود و 2 سالن این مجموعه به سالن عروسی تبدیل شده بودند؛ با این حال برنامه‌هایی داریم که 2 سالن دیگر به این پردیس افزوده شود. او در ادامه به پردیس ملت و ضعف‌های آن ازجمله پارکینگ اشاره کرد و گفت: یک هکتار از مساحت زیر بزرگراه کردستان با مساعدت‌های انجام‌شده برای پارکینگ اختصاص یافته و فود کورت با ظرفیت ۸۰۰ صندلی در مجموعه ایجاد کردیم.
به گفته مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر، سالن‌های تازه راه‌اندازی شده این پردیس، هفتم بهمن‌ماه قبل از شروع جشنواره افتتاح می‌شوند. با این تفاسیر ظرفیت پردیس ملت به حدود ۱۹۰۰ صندلی افزایش می‌یابد و دیگر هیچ فیلمی از چرخه اکران در پردیس ملت جانمی‌ماند. با این تغییرات پردیس ملت به لحاظ ظرفیت، دومین مجموعه
سینمایی کشور است.

این خبر را به اشتراک بگذارید