• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 30 دی 1398
کد مطلب : 93254
+
-

با مردم

با مردم









هیچ‌کس به فکر اجاره‌نشین‌ها نیست
آنقدر مسائل مختلف و پیاپی رخ داده که موضوع اجاره‌نشینی و گرانی مسکن به کل فراموش شده است. برای یک خانه 62متری با 5سر عائله 4میلیون و 550هزار تومان کرایه می‌دهم؛ چون پول پیش چندانی ندارم و اگر هم داشته باشم صاحبخانه‌ها ترجیح می‌دهند کرایه بگیرند. به داد مردم برسید.
قوتی از تهران

 شن و ماسه هم تحریم است؟
در روز برفی هیچ شن و ماسه‌ای در بزرگراه‌های شهید کاظمی و آزادگان نپاشیده بودند و سر صبح تصادف پشت تصادف رخ داد و مردم در این بزرگراه اسیر بودند. نپاشیدن شن و ماسه که به تحریم‌ها ربط ندارد؟
محمودزاده از تهران 

جلوی تندروی‌ها گرفته شود
برخی تندروی‌ها بیش از آنکه به حال گروه و حزبی مضر باشد، باعث آسیب به دین می‌شود و جایگاه اجتماعی دین را مورد هجمه قرار می‌دهد. باید جلوی تندروی در هر زمینه‌ای گرفته شود.
کاشانی از اصفهان 

پرداخت حق بیمه 3‌ماه یک‌بار ظلم است
از مسئولان بیمه تقاضا داریم تمهیدی بیندیشند که استفاده‌کنندگان از بیمه اختیاری مجبور نباشند پول 3‌ماه بیمه را یکجا بپردازند؛ چون در شرایط اقتصادی فعلی واقعا مقدور نیست. روزانه صدها نفر از مردم به‌دلیل عدم‌قبول پرداخت ماهانه حق بیمه از سوی مسئولان تامین اجتماعی از بیمه خود عقب می‌افتند.
کارگر از تهران

اغلب مهمانداران پس از بارداری بیکار می‌شوند
مهماندارانی که باردار می‌شوند، فقط تا 2ماهگی می‌توانند پرواز انجام دهند. چون پرواز مکرر برای جنین خطرناک است؛ به همین دلیل باید تا زمان زایمان، مرخصی بگیرند و بعد از به دنیا آمدن بچه هم باید از مرخصی بدون حقوق یا مرخصی استحقاقی استفاده کنند. مدتی است که مرخصی بدون حقوق حذف شده است و مهمانداران خانم باید از مرخصی استحقاقی خودشان استفاده کنند؛ به همین دلیل بیشتر مهمانداران خانم بعد از به دنیا آمدن فرزندانشان استعفا می‌دهند. این در حالی است که بسیاری از مهمانداران هواپیما زن هستند که به‌دلیل نیاز مالی مجبور به پذیرفتن این شرایط شده‌اند. یا باید فرزند بیاوریم یا کار کنیم. از مسئولان تقاضا می‌کنم تدبیری برای این شغل ویژه بیندیشند.
ورزنده از تبریز

پل مکانیزه چهارراه مجیدیه همیشه خراب است
پل مکانیزه چهارراه مجیدیه که بسیار هم پررفت‌وآمد است، تقریبا همیشه خراب است و مردم یا از روی پل خراب عبور می‌کنند که خودش بسیار خطرناک است یا از زیر پل که خطرات بیشتری دارد. از شهرداری منطقه۴ تقاضا می‌کنیم فکری بابت رفع اشکال این پل مکانیزه که با صرف هزینه بسیار نصب شده بکنند تا با بهره‌برداری از آن حقوق شهروندی رعایت شود.
شهنازی از تهران

فروشندگان کلاهبردار در حاشیه بازار خودروی کیانمهر
عده‌ای از فروشندگان که کنار جاده قزلحصار قبل از بازار خودروی کیانمهر می‌ایستند، غیرقابل اعتماد هستند و باعث کسادی و بدنامی و بی‌اعتمادی ارباب رجوع به این بازار خودرو می‌شوند. بارها از مسئولان تقاضا کرده‌ایم با این عده برخورد کنند، ولی تاکنون اتفاقی نیفتاده؛ این در حالی است که شهرداری کرج ماهانه 60میلیون بابت اجاره از بهره‌بردار بازار خودروی کیانمهر می‌گیرد. پس بدیهی است که کسبه توقع داشته باشند به این بازار توجه شده و امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، نمازخانه، بوفه و... در بازار تعبیه شود.
عمران محمدی از کرج 

دستور اشتباه به بیمار سکته قلبی 
پدرم ‌ماه گذشته در منزل سکته قلبی کرد. پس از حضور مأموران اورژانس از او خواستند راه برود و حرکت کند که حالشان بدتر و متأسفانه فوت شد. همه می‌دانند شخصی را که ایست قلبی کرده نباید حرکت داد. چرا آمبولانس و این همه تجهیزات پزشکی را در اختیار افراد کم‌تجربه قرار می‌دهند.
 کشاورز از امامزاده حسن تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید