• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 29 دی 1398
کد مطلب : 93125
+
-

بورس گل و گیاه غرب تهران


   اگر علاقه‌مند به نگهداری گل و گیاه در منزل یا ویلای خود هستید یا به‌دلیل نوع شغل و حرفه‌تان با اینگونه اقلام سروکار دارید، خرید انواع گل و گیاه و ملزومات مرتبط آن از راسته‌های بزرگ فروش اینگونه اقلام مانند بورس گل و گیاه غرب تهران(شهید آبشناسان) موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود.
  گرچه راسته‌بازارهای مختلفی تحت عناوین مراکز تولید و عرضه گل و گیاه در نقاط مختلف کلانشهر تهران وجود دارد اما درصورتی که ساکن غرب تهران هستید و حوصله یا وقت رانندگی کردن و رفتن به بورس گل و گیاه در سایر نقاط جنوبی یا شرقی شهر تهران را ندارید، می‌توانید به راسته بازار گل و گیاه غرب تهران واقع در انتهای اتوبان ستاری شمال، دومین خروجی دوربرگردان، جنب پمپ بنزین آبشناسان بروید.
  در این راسته بازار مجموعه‌ای کامل از انواع گل و گیاه، از گیاهان تزیینی گرفته تا گیاهان آپارتمانی و باغچه‌ای به همراه سایر ملزومات پرورش و نگهداری گل و گیاه در 6سالن مجزا به مشتریان عرضه می‌شود. از نظر ساعت کار نیز این راسته بازار برخلاف بسیاری از بازارهای گل تهران که معمولا تا ساعت 11 صبح تقریبا گل‌هایشان تمام می‌شود، از ساعت 9 صبح تا 13بعدازظهر و از ساعت 16تا ساعت 20 به روی بازدیدکنندگان باز است.
  در مورد قیمت‌ها نیز توجه داشته باشید که با توجه به اینکه انواع گل و گیاه مورد نیاز این راسته بازار نیز همانند سایر مراکز بورس این اقلام از بازار گل‌های اصلی تهران تامین می‌شود، نباید انتظار داشته باشید تا با قیمت‌های چندانی متفاوتی نسبت به سایر بازارها مواجه باشید.
   قرار گرفتن این راسته بازار در خارج از محدوده اصلی طرح ترافیک شهر تهران و فراهم بودن مکان نسبتا مناسب برای پارک خودرو ازجمله مزایای این راسته بازار است که امکان بازدید، گشت و‌گذار و خرید از این مرکز به همراه خانواده را برای شما فراهم می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید