• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
یکشنبه 29 دی 1398
کد مطلب : 93124
+
-

خرید یخچال  و یخچال‌فریزر


  گرچه خرید لوازم خانگی بستگی زیادی به نوع کاربرد، سلیقه و قدرت خرید مشتریان دارد، اما در خرید برخی اقلام مانند یخچال و یخچال فریزر، محدودیت رنگ‌ها به سیلور و سفید، قدرت انتخاب مشتریان را کم کرده است. گرچه انواع محدودی از اینگونه محصولات با رنگ‌های مشکی، قرمز و نارنجی برخی برندها نیز در بازار دیده می‌شود.
   نخستین اصل در خرید یخچال و فریزر و سایر لوازم برقی خانگی ایجاد هماهنگی در رنگ اینگونه وسایل با کابینت و سایر اقلام موجود در آشپزخانه است که زیبایی خاصی به محیط اصلی فعالیت خانم‌های خانه‌دار می‌دهد. پس علاوه بر نوع کاربرد، اگر چیدمان وسایل آشپزخانه برای شما اولویت دارد، در انتخاب رنگ و مدل این اقلام نیز دقت کنید.
   از نظر ظاهری نیز انواع یخچال و فریزر به چند مدل یخچال معمولی، یخچال بالا- فریزر پایین، یخچال پایین- فریزر بالا و ساید‌بای‌ساید محدود می‌شود؛ گرچه انواع دیگری از یخچال و فریزر نیز وجود دارد که در فروشگاه‌ها و مراکز تجاری کاربرد دارد.
   به‌دلیل جادار، زیبا و کاربردی‌بودن، خرید یخچال سایدبای‌ساید اولویت بسیاری از خانوارهاست، اما علاوه بر قیمت‌های بسیار بالا، نکته قابل توجه در خرید یخچال سایدبای‌ساید فضای آشپزخانه و محل قرار گرفتن آن است، چراکه ممکن است این نوع یخچال به‌دلیل بزرگ‌بودن در بسیاری از منازل جا نشود.
   توجه کنید که تفکر جای کم یخچال‌های ساید‌بای‌ساید، چندان درست نیست، چراکه داشتن طبقات زیاد در فریزر و یخچال، نظم خاصی به وسایل داخل آن می‌دهد. همچنین انواع یخچال بالا- فریزر پایین اصولا ارتفاع خاصی پیدا می‌کند و مدل‌های کوتاه آن نیز کم جاست. انواع یخچال پایین- فریزر بالا نیز کاربردی و برای آشپزخانه‌های کوچک به‌دلیل زیبایی مناسب است.
  در خرید انواع یخچال و یخچال‌فریزر نیز همانند سایر اقلام توجه به 2عامل تعیین‌کننده قیمت و گارانتی و خدمات پس از فروش ضروری است، پس هنگام خرید اینگونه اقلام فریب تبلیغات فضای مجازی در مورد قیمت پایین محصولات فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش را نخورید و متناسب با بودجه خانوار محصولی با گارانتی و خدمات معتبر خریداری کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید