• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 28 دی 1398
کد مطلب : 93033
+
-

3قربانی و 34مسموم در 3حادثه گازگرفتگی

قاتل خاموش، همچنان قربانی می‌گیرد و در تازه‌ترین اتفاق، جان 3نفر را در بویراحمد گرفت. این حادثه در حالی رخ داد که در جریان یک جشن عروسی در مرودشت نیز 25نفر مسموم و در مدرسه‌ای در اصفهان نیز 9دانش‌آموز دچار گازگرفتگی شدند.
در جریان هولناک‌ترین حادثه که در منطقه دلی بجک شهرستان بویراحمد اتفاق افتاد، 3مرد جوان جان خود را از دست دادند. ماجرا از این قرار بود که ساعت 17:26پنجشنبه به اورژانس کهگیلویه و بویراحمد خبر رسید که 3پسر جوان در خانه‌ای دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شده‌اند. دقایقی بعد بود که 2 آمبولانس از سپیدار و دشتروم به محل حادثه اعزام شدند. در جریان بررسی‌های اولیه معلوم شد که هر 3 جوان که ۲۶، ۲۷ و ۲۸ سال داشتند به‌دلیل استنشاق گاز منواکسیدکربن دچار گازگرفتگی شدیدی شده و جان خود را از دست داده‌اند. شواهد به‌دست آمده در محل حادثه نیز نشان می‌داد نقص در سیستم آبگرمکن علت این حادثه است.
دومین حادثه اما شامگاه پنجشنبه در یک تالار عروسی در مرودشت اتفاق افتاد. در جریان این حادثه که در تالار عروسی در جاده بند امیر اتفاق افتاد، 25نفر از مهمانان به‌دلیل نقص در سیستم بخاری تالار دچار گازگرفتگی شدند که دقایقی بعد از این حادثه امدادگران اورژانس به محل حادثه رسیدند و حادثه دیدگان به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند.
به گفته مهران غلامی، سرپرست مرکز اورژانس مرودشت وضعیت حادثه دیدگان رضایت بخش گزارش شده است.
در اصفهان نیز وجود نقص فنی در دودکش بخاری یک هنرستان دخترانه در خیابان شهیدان غربی شهر اصفهان موجب مسمومیت ۹ نفر از دانش‌آموزان این هنرستان شد. غفور راستین، مدیر اورژانس استان اصفهان نیز به ایرنا گفت: در این حادثه ۹ دانش‌آموز دختر که بین ۱۶ تا ۱۷ سال دارند دچار مسمومیت تنفسی شده بودند که این دانش‌آموزان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی، برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان‌های عیسی بن مریم، امین و نور اصفهان منتقل شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید