• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 26 دی 1398
کد مطلب : 92990
+
-

انتقاد پلیس از یک وزارتخانه برای جمع‌آوری معتادان

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران با بیان اینکه مبارزه با موادمخدر از اولویت‌های اصلی ناجاست، گفت: طبیعتا در مرکز کشور این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چراکه تهران به منزله یک الگو بوده و در منظر و معرض دید افراد است.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به فرایند جمع‌آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: متأسفانه همچنان بسیاری از دستگاه‌ها هستند که با ما همکاری نمی‌کنند. ما چند سال است فریاد می‌زنیم معتادان متجاهری که دارای بیماری‌های واگیردار، کبر سن و... هستند را ساماندهی کنند. در این زمینه دستگاه مشخصی متولی کار است و من نمی‌دانم بالاخره در آن وزارتخانه با آن همه عظمت نمی‌توانند ۲ تا ۳هزار ظرفیت برای این کار ایجاد کنند؟ رحیمی ادامه داد: این در حالی است که ناجا بسیاری از اقدامات را حتی بیشتر از وظایفی که طبق قانون بر عهده دارد، انجام می‌دهد. ما در برابر جمع‌آوری معتادان و ایجاد محلی برای نگهداری آنان مشغولیتی نداریم اما این اقدامات را انجام می‌دهیم؛ چراکه احساس مسئولیت می‌کنیم و این موارد برای ما مهم است.
رحیمی به پاکسازی دره فرحزاد نیز اشاره کرد و گفت‌: امروز در جلسه پاکسازی دره فرحزاد بودیم و من نمی‌دانم چرا برای چنین مسئله‌ای سازمان مسئول باید رده هشتادم مقام مسئولش را بفرستد؟ در این دره اراذل و اوباش مستقر بودند و خرده‌فروشان و عمده‌فروشان مواد‌مخدر تجمع داشتند و من اخیرا متوجه شدم که مأموران پلیس یک دختر ۱۷ساله مظلوم را که گرفتار ۱۵‌تا‌۲۰‌معتاد متجاهر شده بود، نجات دادند. اینها فرزندان ما هستند و ما وظیفه داریم در قبالشان احساس مسئولیت کنیم. وی با بیان اینکه پاکسازی محله‌های شوش و هرندی با اقدامات پلیس مبارزه با مواد‌مخدر و پلیس پیشگیری رقم خورده و در تاریخ ماند، ادامه داد: امروز هم دره فرحزاد را رها نخواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که این منطقه به اتراق‌گاه مجرمان بدل شود و درواقع هیچ نقطه‌ای از تهران را رها نخواهیم کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید