• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
دو شنبه 23 دی 1398
کد مطلب : 92661
+
-

با مردم

با مردم








مقصران حادثه سقوط مجازات واقعی شوند

مقصر اصلی حادثه هواپیمای اوکراینی هرکسی که بوده باید بدون اغماض، به سختی مجازات شود. از مسئولان کشور تقاضا داریم به سرعت مقصران را شناسایی کرده، آنها را معرفی کنند و سپس قانون مجازات این قبیل تخلفات مرگبار در مورد آنها اجرا شود.
روحانی از تهران 

قطعی تلفن و اینترنت در سیستان و بلوچستان 
پراکندگی روستاها و قطعی تلفن و اینترنت باعث شده تا امدادرسانی به سیل‌زدگان با کندی صورت گیرد. اهالی بیش از همه خواهان اتصال هر چه سریع‌تر تلفن و اینترنت هستند.
مروان زهی از چابهار

بسته بودن تمام راه‌های خراسان رضوی یعنی چه؟
دیشب همسر من دچار نوسان فشار و درد قلب بود؛ نه اورژانس متعهد می‌شد که خودش را به خانه ما برساند و نه ما راهی داشتیم که از خانه خارج شویم. شبکه استانی و اخبار هم مدام زیر‌نویس می‌کردند کلیه راه‌های استان بسته است. یعنی اینقدر مدیریت نبود که بشود راه‌های شریانی و اصلی باز نگه داشته شوند یا اینکه اطلاع‌رسانی‌ها نادرست بوده است؟
میرعاملی از مشهد

سازمان هواپیمایی جزئیات و کلیات را همیشه بررسی کند
جان باختن مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان در سانحه هوایی به همراه تعداد زیادی از نخبگان و اتباع خارجی را تسلیت عرض می‌کنم و از رئیس و دست‌اندرکاران سازمان هواپیمایی کشور انتظار دارم نه فقط در روزهای پس از این حادثه که همیشه جزئیات وکلیات کلیه هواپیماها، خطوط و مراحل پرواز و همچنین گزینش و کنترل خلبانان را رصد کنند تا چنین حوادث تلخ که حقیقتا گران وتلخ است پیش نیاید.
جعفرزاده از تهران 

 نابسامانی قیمت آهن‌آلات
بر خلاف آنچه مسئولان وعده کرده بودند بعد از گرانی بنزین قیمت چیزی بالا نخواهد رفت، قیمت میلگرد کیلویی هزار تومان بالا رفت و من که بعد از چند دهه با امید و آرزو کار ساخت مسکن در زمین 60متری‌ام را شروع کرده بودم، مستأصل شده و کارم روی زمین مانده است. واقعا تکلیف من و افرادی مثل من چیست که همه زندگی‌مان را برای ساخت مسکن گذاشتیم و اکنون مجبوریم بر باد رفتن سرمایه‌مان در اثر گذر زمان را نظاره‌گر باشیم.
دولتشاهی از تهران 

متروی هشتگرد فقط صبح‌ها؟
بعد از گذشت این همه سال و با این همه سر و صدای رسانه‌ای متروی هشتگرد در حالی افتتاح شده که اولا بین گلشهر تا هشتگرد و در یک مسیر طولانی هیچ ایستگاه دیگری وجود ندارد که بتوان از ظرفیت مترو برای دیگر ساکنان مسیر ازجمله حصارک، قزلحصار، پیشاهنگی، کمالشهر، بهشت سکینه، شهرک امیرالمومنین و... استفاده کرد. در ثانی بعدازظهرها که اوج زمان بازگشت به خانه است، ‌متروی هشتگرد از طرف تهران حرکت ندارد.
مرادی از کرج 

کمبود گازوئیل کامیون‌ها در آمل
کامیون‌داران آمل و حومه با کمبود گازوئیل مواجه شده‌اند و هرچه بارنامه هم ارائه می‌دهیم سهمیه‌ای به ما تعلق نمی‌گیرد. اگر وضع به همین منوال ادامه یابد حمل‌ونقل و ترابری دچار مشکلات بسیاری خواهد شد.
اصغرزاده از آمل

 20متری شهید احتشامی را مدام تغییر جهت می‌دهند
از فرمانده پلیس راهور و شهرداری منطقه 7تقاضا داریم 20متری شهید محمود احتشامی قبل از میدان شهید نامجو را مدام تغییر جهت ندهند. از بس شرقی و غربی این خیابان تغییر پیدا کرده حتی ساکنان کوچه هم تکلیف خود را نمی‌دانند. از طرفی اکنون که مسیر شرقی به غربی است رانندگانی که می‌خواهند مسیر سه‌راه زندان، شریعتی یا مسیرهای شمال و غرب شهر را بروند، برای اینکه دور میدان نچرخند از این خیابان باریک رد می‌شوند. از طرفی وانت‌ها و کامیون‌های بازیافت، ماشین‌های آژیرکش پلیس، موتوری‌های بی‌ملاحظه و سمسارهای دوره‌گرد هم به‌دلیل تغییر مسیر مجبورند از اینجا عبور کنند، ‌دوطرف کوچه هم که خودرو پارک است. تقاضا داریم کوچه را غربی شرقی کنند و کوچه شیخ که کلانتری106 در آن واقع شده شرقی غربی شود.
شبستری از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید