• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 22 دی 1398
کد مطلب : 92556
+
-

با مردم

با مردم








اخلاص شهید سلیمانی عامل محبوبیت ایشان است

اخلاص عمل، ساده‌زیستی و عمل به وظیفه و مردمی بودن عامل محبوبیت شهید سپهبد سلیمانی در بین عموم مردم است تا جایی که حتی دشمنان هم به صفات نیکو و شجاعت ایشان اذعان دارند. کاش همه مسئولان شبیه حاج قاسم باشند؛ درحالی‌که اغلب آنها عاری از صفاتی شبیه شهید عزیزمان هستند.
اسماعیلی‌زاده از کرمان

یاد و خاطره آیت‌الله رفسنجانی را گرامی می‌داریم
هر چند اتفاقات تلخ روزهای اخیر کام همه مردم را تلخ کرده است، اما یاد بزرگانی چون مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که سابقه سال‌ها مبارزه در کارنامه‌شان را دارند و سال‌های متمادی اداره کشور در سخت‌ترین شرایط بر عهده ایشان بود، برای ما زنده است. کاش در روزهای سخت کنونی سیاستمداری چون ایشان را داشتیم.
احسانی از تهران 

داغ خانواده‌های داغدار را سنگین‌تر نکنید
آنهایی که در حادثه کرمان، سقوط هواپیما و تصادف اتوبوس عزیزانشان را از دست داده‌اند به‌شدت آشفته و پریشان هستند و با هر خبری قلب‌های داغدارشان بیشتر می‌لرزد. از مسئولان تقاضا داریم جلوی شایعه‌پراکنی را بگیرند و به عبور از فضای حزن‌انگیز کنونی جامعه کمک کنند.
مهتاب ضراب از تهران 

رسانه‌ها اعتماد مردم را جلب کنند
در فضایی که شایعه پراکنی و بی‌اعتمادی به رسانه‌ها غوغا می‌کند اگر تنها یک رسانه داخلی باشد که واقعیت‌ها را کامل بنویسد و اعتماد مردم را جلب کند این همه التهاب در جامعه جریان نمی‌یابد. در نبود رسانه‌های مردمی چنین اتفاقی افتاده که صد تا رسانه داخلی و خارجی را زیر و رو کنیم تا شاید اندکی از صحت و سقم موضوعی اطلاع یابیم.
داوودی از یاسوج

برای ورود خودروها به تهران سقف منظور کنند
در تمام شهرهای اروپایی، قانونی هست که ماکزیمم تعداد ماشین داخل شهر تعیین شده و اگر تعداد ماشین به این مرز برسد دیگر اجازه ورود به ماشین‌های دیگر، ازجمله ماشین‌های متعلق به مسافر، گردشگر، شهروند و ... را نمی‌دهند و می‌گویند با خودروی عمومی به آن شهر بروید. وقت آن است که مسئولان برای ورود خودروها به تهران سقف تعیین کنند و این سقف را هر سال بررسی و بازنگری کنند.
مناعتی از تهران 

 قانون برخورد با زباله‌گردها اجرا نمی‌شود
به‌نظر نمی‌رسد ساماندهی زباله‌گردها به‌خصوص کودکان و نوجوانان کار سختی باشد، چندی قبل نیز قانونی مصوب شد که براساس آن از کار این کودکان جلوگیری شود و با به ‌کار گیرندگان آنها برخورد شود. ولی ظاهرا خبری از اجرای این قانون نیست و همچنان در گوشه و کنار شهر کودکان و نوجوانان مشغول کارند و با واژگون کردن سطل‌های زباله باعث آلودگی می‌شوند و برخی نیز عنوان می‌کنند بین زباله‌گردها با برخی پیمانکاران یا مسئولان زد و بندی هست.
بستانی از تهران 

مدیریت افتضاح سیل در قشم
به‌رغم هشدارهای مکرری که در مورد احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی گسترده در قشم شده بود، روز جمعه سیل همه جای جزیره قشم را زیر‌و رو کرد و مسئولان فقط حرف زدند. خانه و زندگی مردم و وسایل‌شان در آب نابود شد و آرامش از این شهر زیبا رخت بربست. حتما باید کشته می‌دادیم تا به ما هم توجه شود؟
زرگر از جزیره قشم

بعد از ربع قرن، ساختمان بلوار المهدی نیمه‌کاره مانده 
ساختمانی واقع در بلوار المهدی که در جنت‌آباد شمالی محدوده سیمون بولیوار، کنار خیابان ایرانشهر قرار دارد و 3 نبش است، از 25سال قبل بلاتکلیف مانده و تنها فایده آن برای اهل محل، آلودگی و گرد و خاک است و اشغال پیاده‌رو. متولی این ساختمان هم معلوم نیست و سرمایه هزینه شده در آن در حال استهلاک است. از مسئولان شهرداری جنت آباد تقاضای رسیدگی دارم.
قنبری از جنت آباد شمالی

گرفتارهای مردم ریگان و فهرج به‌دلیل آب آلوده
از مسئولان تقاضا داریم به وضعیت آب در شهرستان‌های بم، ریگان، نرماشیر و فهرج توجه شود. براساس اعلام نظر کارشناسان آب مصرفی این شهرها آلوده و ناسالم است و ساکنان این شهر اغلب مبتلا به بیماری‌های مرتبط با مصرف آب ناسالم می‌شوند. درخواست داریم جلسه‌ای تشکیل و مشکل آب این شهرها به‌صورت ویژه و سریع رسیدگی شود.
نیک‌پور از بم

مردم وفاداری‌شان اثبات شد، نوبت مسئولان است
با تشییع جنازه میلیونی که به همت مردم برای سردار شهید سلیمانی برگزار شد، مردم اثبات کردند که خدمتگزاران واقعی خود را می‌شناسند و درگیر حزب و جناح بازی‌های سیاسی نیستند. در واقع مردم با این حمایت و تشییع باشکوه نشان دادند هر گاه لازم باشد در صحنه‌اند، ‌اکنون نوبت مسئولان است که به داد مردم برسند و به‌گونه‌ای عمل کنند که نه یک شبه ولی آرام آرام اوضاع کشور به آرامش برسد.
یوسف رهبر از تهران 

ساعات کار متروی اصفهان افزایش یابد
به‌رغم اعلام نیاز بسیار از سوی شهروندان و جمعیتی که همه روزه از متروی اصفهان استفاده می‌کنند، ساعت حرکت آخرین قطار شهری اصفهان 21و 30دقیقه شب است که بسیار زودتر از موقعی است که شهروندان پس از انجام کار روزانه یا گردش و تفریح و یا خرید از بازار به خانه بازمی‌گردند. از مسئولان محترم سازمان قطار شهری (مترو) اصفهان و حومه و شهرداری محترم اصفهان تقاضا داریم حداقل یکی،‌دو ساعت زمان فعلی پایان کار روزانه مترو در اصفهان، افزایش یابد.
کهنسال از اصفهان

این خبر را به اشتراک بگذارید