• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
شنبه 21 دی 1398
کد مطلب : 92454
+
-

بورس چرخ‌خیاطی خیام


  اگر هنوز هم ذوق و قریحه، تخصص و وقت کافی برای خیاطی یا گلدوزی دارید، چرخ خیاطی را جزو ضروریات جهیزیه فرزند دلبندتان می‌دانید یا به‌دلیل نوع شغل خود نیازمند خرید انواع چرخ‌های خیاطی، گلدوزی و... با کیفیت و قیمت‌های متنوع هستید، بهتر است سری به بورس بازار چرخ‌خیاطی خیام بزنید.
  راسته بازار چرخ‌خیاطی خیام واقع در میدان محمدیه- خیابان خیام، دارای پاساژ‌های مخصوص فروش انواع چرخ‌خیاطی و لوازم‌جانبی آن است. در اینجا می‌توانید از چرخ‌های برقی خیاطی و گلدوزی و صنعتی برندهای معروف ایرانی مانند کاچیران و خارجی مانند ژانومه در طرح‌، رنگ، کیفیت و قیمت متفاوت تا چرخ‌خیاطی‌های دستی قدیمی روزگار مادر بزرگ‌ها را حتی برای دکور منزل خود پیدا کنید.
  توجه کنید که برای کارهای دم‌دستی منزلتان خرید چرخ خیاطی دست‌دوم با بودجه پایین‌تر نیز جوابگوست. در این راسته بازار می‌توانید چرخ‌های خیاطی دست‌دوم را با قیمت‌های خوبی بخرید، فقط باید حواستان جمع باشد که چرخ خیاطی خریداری‌شده کاملا سالم باشد. این موضوع در مورد خرید قطعات و لوازم جانبی دست‌دوم چرخ خیاطی نیز مصداق دارد.
  در خرید چرخ خیاطی نو، به‌خصوص در انواع خارجی نیز حتما دقت کنید که اطلاعات درج‌شده روی بسته‌بندی با بدنه چرخ خیاطی همخوانی داشته و محصول دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر باشد، چراکه این روزها سهم چرخ‌خیاطی‌های چینی با بسته‌بندی خارجی در بازار افزایش یافته است.
  با توجه به تنوع قیمت، کیفیت و کارکرد چرخ‌های خیاطی عرضه‌شده در این راسته بازار، درصورتی که اطلاعات کافی از این محصولات ندارید بهتر است با اهل فن مشورت کنید. همچنین در خرید چرخ‌خیاطی، به‌خصوص برای مصارف خانگی بهتر است به میزان سر‌وصدا و مصرف انرژی آن توجه ویژ‌ه‌ای داشته باشید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید