• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 19 دی 1398
کد مطلب : 92410
+
-

با مردم

با مردم

   انتقام ایران هوشمندانه و وحدت آفرین است
از مرحله اول انتقامی که به وسیله موشک‌های ساخت داخل از آمریکا گرفته شد، خرسندیم و منتظر انتقام خون باقی سرداران شهید هستیم.
فرید افشار از تهران 

   داستان نوبت‌دهی بیمارستان‌های دولتی اصفهان
نوبت گرفتن برای ویزیت پزشکان متخصص در درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان‌های دکتر علی شریعتی و دکتر غرضی که یکی در جنوب و دیگری در شمال شهر اصفهان قرار دارند و به تعداد بسیار محدود و   کم و اغلب فقط صبح‌ها در آنجا حضور دارند، بسیار سخت است. فقط  از طریق شماره‌گیری با تلفن و یا اینترنت امکان پذیر است که آن‌هم باید از ساعت ۸ تا ۱۰ روز قبل انجام شود. درحالی‌که شماره تلفن‌های مراکز یادشده دائم اشغال است و بسیاری از شهروندان از درمان جا می‌مانند.
بلیغیان از اصفهان 

   محدوده گلوبندک بازار؛ نیازمند مدیریت ترافیکی 
بستن چهارراه گلوبندک و جلوگیری از تردد اتوبوس‌ها  در این چهارراه کاری نادرست است که باعث دامن زدن به راهبندان سایر مسیرها، سرگردانی مسافران و دور زدن رانندگان از خیابان پرترافیکی مانند شاپور می‌شود. از مسئولان تقاضا داریم برای مدیریت صحیح این وضعیت وارد عمل شوند.
سپاسی از بازار تهران

   بنزین‌فروشی تاکسی‌داران یزدی
بعد از گران شدن بنزین، اندک باقیمانده تاکسیرانی یزد از هم پاشیده و معدود تاکسی‌های فعال این شهر تاریخی دیگر مسافرکشی نمی‌کنند بلکه سهمیه بنزین خود را می‌فروشند. آنهایی هم که این کار را نمی‌کنند زیر بار کرایه‌های مصوب نمی‌روند و به دلخواه خود کرایه می‌گیرند.
اورنگ از یزد 

   مدیریت ضعیف، عامل جان باختن کرمانی‌ها شد
پیکر سردار سلیمانی بعد از چند روز به کرمان رسید، ‌پس مسئولان فرصت بیشتری برای آماده‌سازی‌ شهر و درنظر گرفتن کاستی‌هایی که در دیگر شهرها مشاهده شد، داشتند، با این حال بدترین حادثه ممکن در این شهر رقم خورد و جان ده‌ها نفر از مردم که از گوشه و کنار کشور به کرمان آمده بودند، گرفته شد. واقعا چقدر باید تاوان ضعف مدیریت را بدهیم؟
محمودی از تهران

  حادثه سقوط هواپیما از بابت مهاجرت جوانان قابل توجه است
جدا از جانباختگان حادثه سقوط هواپیما اعم از ایرانی و خارجی آنچه باعث تأسف است حضور پرشمار تحصیلکردگان و دانشجویان در آن است که نشان می‌دهد برای فرار مغزها و نگهداری از سرمایه‌های جوان  و استعدادهای کشور برنامه‌ریزی نکرده‌ایم.
حقیقتی از قزوین

   چه‌کسی گفته شکار ورزش است؟
اینکه به اسم ورزش و فعالیت بدنی به شکارچیان مجوز می‌دهند واقعا نیازمند بازنگری است. باعث تأسف است که محیط‌زیست با دریافت ارقامی به دلار به شکارچیان خارجی مجوز می‌دهد و با دریافت یک تا دو میلیون هم به شکارچیان داخلی. توقع این است که در این شرایط بسیار بد منابع طبیعی و محیط‌زیست در جهان شکار به کلی ممنوع شود تا این مخلوقات زیبای خداوند به‌دست بشر دو پا بی‌جان نشوند.
جواد اصغرزاده شبستری از تهران

   20سال سرپرستی بدون یارانه و کمک معیشت
از 20سال پیش به‌عنوان سرپرست خانوار دو فرزندم را پرورش داده‌ام و در این سال‌ها نه یارانه داده‌اند و نه امکان ثبت نام مجدد وجود داشته، اکنون هم که رقمی به‌عنوان کمک معیشت پرداخت می‌شود باز هم چیزی شامل حال من نشده است.
تشکری سرپرست خانوار از بجنورد

این خبر را به اشتراک بگذارید