• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 18 دی 1398
کد مطلب : 92283
+
-

با مردم

با مردم









 آمار بالای تصادفات جاده‌ای در همدان بررسی شود
اینکه آمار تصادفات جاده‌ای در ایران بسیار است به‌خودی‌خود ناراحت‌کننده است؛ اما آمار بالای تصادفات جاده‌ای همدان به‌دلیل جاده‌های پر دست انداز یا غیراستاندارد واقعا جای بررسی و سؤال دارد. روزی نیست که خبر تصادفاتی که خانواده‌هایی را از هم می‌گسلد، ‌به گوش شهروندان نرسد.
حجتی از همدان

تعزیرات به موضوع خودروسازان ورود جدی کند
درحالی‌که خودروسازان اقدام به تحویل به موقع خودرو به ثبت‌نام‌کنندگان نمی‌کنند، ‌جای سؤال است که چگونه بازار آزاد مملو از خودروهایی است که در کارخانجات خودروسازی به ما می‌گویند مدل آن را برای تحویل ندارند. یک‌سال و 8‌ ماه قبل برای خرید خودرو ثبت‌نام کرده‌ام و تاکنون خبری از تحویل آن نشده است؛ درحالی‌که به‌سادگی می‌توان صفر آن را از بازار آزاد خرید! از تعزیرات توقع داریم جسورانه به این موضوع هم ورود کند.
انصاری از تهران 

 مؤسسه خیریه‌ای که وجود خارجی ندارد
افرادی به نام مؤسسه‌ای خیریه با شعار «دستانی که کمک می‌کنند مقدس ترند از لب‌هایی که دعا می‌کنند» با توزیع صندوق‌هایی به نام این خیریه، هر‌ماه اقدام به جمع‌آوری صدقات مردم کمالشهر می‌کنند، اما هر چه تلاش می‌کنیم با شماره تلفن‌های مؤسسه تماس بگیریم یا قبضی به نام خود مؤسسه از جمع‌آوری‌کنندگان بگیریم تاکنون موفق نشده‌ایم. مراجعه به آدرس درج شده روی صندوق هم می‌گوید چند سال قبل چنین مؤسسه‌ای در آن ساختمان در آزادگان کرج مستقر بوده و امروز اثری از آن نیست. از مسئولان تقاضای اطلاع‌رسانی درخصوص مجاز بودن یا غیرمجاز بودن فعالیت این خیریه داریم. شماره‌های تماس، ثبت و آدرس این مؤسسه در آرشیو روزنامه همشهری موجود است. همچنین نام جمع‌آوری‌کننده کمک‌ها نیز محفوظ است.
رضایی از کمالشهر کرج

 طرح کاداستر با جدیت اجرایی نمی‌شود
درحالی‌که اجرای طرح ملی کاداستر در اراضی ملی سبب کوتاهی دست فرصت طلبان شده و از سوء استفاده افراد سودجو و از دست‌اندازی به انفال جلوگیری می‌کند، در اجرای این طرح در تهران جدیت دیده نمی‌شود و هر آن زمینی متعلق به منابع ملی یا محیط‌زیست نابود و تبدیل به سیمان و آهن می‌شود.
مدیری از لواسانات تهران

فاصله طولانی متروی گلشهر تا هشتگرد بدون یک ایستگاه
افتتاح متروی هشتگرد آن هم ربع قرن بعد از وعده ساخت آن به‌هرحال خوشحال‌کننده است، اما در مسیر طولانی هشتگرد تا گلشهر که ده‌ها منطقه مسکونی، گردشگری و صنعتی قرار دارد حتی یک ایستگاه مترو تعبیه نشده است؛ درحالی‌که توقع بود که چنین ایستگاه‌هایی از قبل درنظر گرفته می‌شد.
آمریان از کرج
 
طرح جامع گمرک پرویزخان چه شد
سال‌هاست که طرح جامعه گمرک پرویزخان بلاتکلیف مانده است؛ درحالی‌که می‌توان با اجرای این طرح در استانی مانند کرمانشاه که آمار بالای بیکاری را دارد، صدها شغل ایجاد کرد. مسئولان مدام از تغییر در نقشه و بازطراحی این گمرک سخن می‌گویند و سؤال اینجاست مگر این‌کارها قبل از اجرای پروژه نباید انجام گیرد؟
محمودی از کرمانشاه

بیمارستان دادگستری پولی شده است
بیمارستان دادگستری تهران که قبلا با بیمه‌های مختلف طرف قرارداد بود به تازگی برای هر کاری پول دریافت می‌کند، بیمه نمی‌پذیرد و اکثر داروهایی را که پزشکان همان بیمارستان نسخه می‌کنند، ندارد. واقعا چرا می‌گذارند با سلامت مردم با زی شود؟
سالمی از تهران 

آنتن‌دهی بسیار ضعیف تلفن‌همراه در محدوده حکیمیه
در چند سال اخیر آنتن‌دهی تلفن همراه در حکیمیه تهران بسیار ضعیف بوده اما در چند ماه اخیر در بعضی از قسمت‌ها به‌طور کلی آنتن‌دهی وجود ندارد و نه امکان تماس وجود دارد و نه پیامک رد و بدل می‌شود. در مراجعه به مخابرات هم جواب قانع‌کننده‌ای دریافت نمی‌کنیم. لطفا مسئولان مربوطه رسیدگی کنند.
عزیزی از تهران

ترافیک دائمی جاده شهریار جانفرساست
جاده تهران- شهریار در محدوده قلعه حسن‌خان (شهرقدس) دارای ترافیک دائمی است و رساندن قطار متروی به اندیشه شهریار می‌تواند از مشکلات ترافیک این مسیر و نیز اهالی شهریار و اندیشه بکاهد.
زرینی از شهریار

این خبر را به اشتراک بگذارید