• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 15 دی 1398
کد مطلب : 92071
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   فکری به حال ضایعاتی‌ها کنید
ساکنان مناطق غربی شهرکرد از شهردار تقاضا دارند نگاهی هم به این مناطق داشته باشند. تا چه زمانی قرار است ضایعاتی‌ها در این مناطق مسکونی فعال باشند؟ از یک سو ضایعاتی‌ها چهره منطقه را نامناسب کرده‌اند و از سوی دیگر شاهد خرید و فروش اجناس دزدی در برخی از ضایعات‌فروشی‌ها هستیم. 
شمسیان از شهرکرد 

   وضع نامناسب آسفالت 
آسفالت خیابان پاسداران بیرجند، حد فاصل چهارراه بیمارستان تأمین اجتماعی تا خیابان شهید فکوری، به‌شدت نامناسب و فرسوده است. چرا شهرداری بیرجند برای ترمیم آسفالت این خیابان کاری نمی‌کند؟ هزینه‌های تعمیر خودرو امان ما را بریده است. 
سعیدی از بیرجند

  پیاده‌رو یا پارکینگ؟
چرا پیاده‌روهای ملایر به پارکینگ خودرو تبدیل شده است؟ پیاده‌روهای خیابان برق بالا، پارک فخریه و معابر دیگر عملا به پارکینگ تبدیل شده‌اند و دیگر عابران پیاده نمی‌توانند از آنها استفاده کنند. چرا مدیریت شهری در این زمینه تدبیری نمی‌اندیشد؟
آریا پوران از ملایر

  فشار ضعیف آب در برخی مناطق یزد
فشار آب لوله‌کشی در برخی مناطق یزد به قدری کم شده است که به جز ساعات شب نمی‌توان حمام کرد. خانواده هایی که توانایی مالی دارند، برای افزایش فشارآب پمپ خریده‌اند و حق بقیه را ضایع می کنند. چرا مسئولان آب و فاضلاب به این وضعیت رسیدگی نمی‌کنند تا همه از فشار آب یکسان بهره‌مند شوند؟
حمیده یوسفی از یزد

این خبر را به اشتراک بگذارید