• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 15 دی 1398
کد مطلب : 92044
+
-

تشییع پیکر سردار سلیمانی در قم

دیگر شهری که میزبان پیکر سردار سلیمانی خواهد بود، قم است. بنا به برنامه‌ریزی انجام‌شده پیکر شهید روز دوشنبه ۱۶دی بعد از اقامه نماز رهبر انقلاب و تشییع در تهران، به قم انتقال داده می‌شود و در ساعت۱۴ تشییع خواهد شد. شهردار قم در این‌باره می‌گوید: ان‌شاء‌الله مراسمی با عزت و عظمتی که درخور ‌شأن این شهید بزرگوار است برگزار خواهد شد و جزئیات اجرای مراسم که در جلساتی با حضور نمایندگان ارگان‌ها تعیین شده است، به شهروندان اعلام می‌شود.
«مرتضی سقاییان نژاد» با تأکید بر جایگاه سردار سلیمانی می‌افزاید: «شهادت هنر مردان خداست» و حاج قاسم، هنرمندی بی‌بدیل بود که با آغوش باز به استقبال شهادت رفت. جنایتکاران همیشه تاریخ و مستکبران زمانه، به خیال خام خود، یک فرمانده نظامی را از معادلات سیاسی منطقه حذف کردند اما سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی نه یک فرد، که یک فرهنگ از جنس ولایتمداری و خلوص بود. او لحظه‌لحظه عمرش را در پی سربلندی اسلام و ایران و دفاع از حریم حرم صرف کرد و در همین راه به فیض عظیم شهادت رسید.»
«سید مجتبی سبحانی» رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم نیز از نامگذاری خیابانی به نام شهید سلیمانی در این شهر خبر داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید