• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 14 دی 1398
کد مطلب : 91978
+
-

بورس تراشکاری سه راه قزوین

گرچه امروزه تعمیرات تخصصی وسایل موتوری توسط تعمیرگاه و مکانیسین‌های متخصص صورت می‌گیرد اما اگر برای تعمیر خودرو، موتورسیکلت یا ماشین‌آلات خود، نیازمند قطعاتی کمیاب یا نایاب هستید که قید خرید آن را زده و ناچار به انجام تراشکاری و ریخته‌گری تخصصی برای تعمیر برخی قطعات هستید باید سری به بورس این خدمات از خیابان آزادی تا سه راه قزوین بزنید.
  در این راسته بازار انواع خدمات از تراشکاری، ریخته‌گری، فرزکاری، فیت‌کاری و مونتاژ، جوشکاری و تولید لوله و تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها گرفته تا خدمات گالوانیک، نجاری و درودگری برای ساخت جعبه، پروسه نویسی، نقشه‌کشی، طراحی قطعات و بسته‌بندی محصولات با ابزار و آلات به روز و به‌طور تخصصی ارائه می‌شود.
  در صورتی که ماشین‌آلات گرانقیمت و کاربردی یا خودرو و سایر وسایل نقلیه موتوری شما به‌دلیل نایاب شدن برخی قطعات در بازار زمینگیر شده و امکان تعمیر یا سفارش ساخت اینگونه قطعات وجود دارد، راسته تراشکاری و ریخته‌گری سه راه قزوین بهترین محل سفارش برای تعمیر و ساخت اینگونه قطعات است.
   در بورس تراشکاری و ریخته‌گری سه‌راه قزوین همچنین می‌توانید سفارش طراحی، ریخته‌گری و ساخت برخی انواع قطعات فلزی و آلومینیومی، پیچ و مهره خاص، خدمات ساخت انواع قطعات اسنتلس استیل و... را بدهید یا از خدمات تخصصی جوشکاری دقیق انواع قطعات و سازه‌ها بهره‌مند شوید.
  تخصص، مهارت و ماشین‌آلات صنعتگران مستقر در این راسته بازار، موجب شده تا برخی از فروشگاه‌ها علاوه بر پشتیبانی فنی خطوط تولید، سفارش ساخت قطعات خاص، انجام پروژه‌های صنعتی از سایر مراکز و ساخت قطعات چدنی را نیز دریافت کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید