• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 14 دی 1398
کد مطلب : 91964
+
-

واکنش نظامی‌ها به شهادت سردار سلیمانی







امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد: بی‌شک این جنایت هولناک که سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و حمایت بی‌چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است، به شکلی دندان‌شکن پاسخ داده می‌شود و انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد.




امیر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش طی اظهاراتی پیرامون شهادت سردار سلیمانی گفت: رژیم تروریستی آمریکا با اقدام اخیر خود کار زشتی کرده و حقانیت جبهه مقاومت را بیش از پیش در دنیا ثابت کرده است؛ ضمن اینکه واقعیت چهره کریه آنها نیز به همه جهانیان نشان داده شد. فرمانده کل ارتش تصریح کرد: قطعا شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث سرنگونی رژیم تروریستی و ترویست‌پروران در دنیا خواهد شد.





سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سال‌ها منتظر شهادت بود، گفت: طی 40سال گذشته بیش از 400هزار پاسدار در پاسداری از انقلاب اسلامی شهید شدند؛ قطعا شهادت این سردار رشید، انگیزه مضاعفی برای پاسداران ایجاد خواهد کرد و ان‌شاءالله شاهد پیروزی‌های بزرگی خواهیم بود. 




سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیام تسلیت شهادت سردار سلیمانی نوشت: خون پاک این شهید خواب راحت نیروهای آمریکا را در منطقه آشفته خواهد کرد و ان شاءالله ثمره خون و روح مطهر این شهید، شکست راهبردی آمریکا در غرب آسیا و خروج آمریکا از کشورهای اسلامی منطقه، افغانستان، عراق و سوریه را تسریع خواهد کرد.




امیر سرتیپ نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه رسالت بزرگ فرمانده رشید اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با پیام سرخ شهادت تکمیل شد، تأکید کرد: انتقام ادامه‌دهندگان راه حاج قاسم سلیمانی ویران‌کننده خواهد بود.




امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در پیامی درباره شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نوشت: بدیهی است که جبهه مقاومت انتقام خون این سردار فداکار ایران اسلامی را به سخت‌ترین وجه خواهد گرفت و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته به فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) آمادگی خود را در این مسیر اعلام می‌نماید.




سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه با تأکید بر اینکه قطعا شادی لحظه‌ای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دیری نخواهد پایید که به عزا تبدیل شود، گفت: امروز فصل جدیدی برای سپاه و جبهه مقاومت آغاز خواهد شد. سپاه پاسداران، مردم و جبهه مقاومت در طول و عرض جهان اسلام انتقام خون این شهید سرافراز را که به چیزی جز سرافرازی و سربلندی ملت ایران، امت اسلام و آزادی قدس نمی‌اندیشید خواهند گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید