• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 11 دی 1398
کد مطلب : 91766
+
-

بورس پارچه بازار تهران

  اگر اهل دوخت‌ودوز و خیاطی لباس یا تزئینات مورد نیاز منزل مانند پرده و ملحفه هستید یا دل چندان خوشی از خرید لباس‌های آماده ندارید، ناچار به خرید پارچه با قیمت و کیفیت مناسب از بورس این محصولات مانند راسته بازار پارچه تهران هستید.
  توجه داشته باشید که راسته عمده‌فروشان پارچه، در انتهای بازار تهران و سرای امیرکبیر قرار دارد در این راسته بازار می‌توانید انواع و اقسام پارچه‌های تولید داخل یا خارجی شامل پارچه‌های مجلسی، فاستونی، ملحفه‌ای و... را با قیمت و کیفیت مناسب به‌صورت عمده یا جزئی خریداری کنید.
  اگر می‌خواهید دست خالی از بورس پارچه بازار تهران برنگردید باید توجه کنید که این راسته بازار از ساعت 9صبح تا 4‌بعدازظهر باز است و از این ساعت به بعد به ‌دلیل تعطیلی تدریجی بازار قادر به خرید پارچه مدنظرتان نخواهید بود.
  در کنار خرید پارچه، همچنین اگر به‌دنبال خرید خرج کار، دکمه، زیپ یا انواع مارک و کاور هستید می‌توانید به بازار پاچنار در مجاورت پارچه‌فروشان بازار بزرگ تهران سری بزنید.
  شاید بتوان گفت که تنوع زیاد پارچه در این راسته بازار و تأکید فروشندگان بر عمده‌فروشی (با وجود خرده‌فروشی توسط برخی مغازه‌ها) خود به مانعی برای خرید آسان‌تر و جزئی پارچه مورد نیاز تبدیل می‌شود، پس اگر برای خرید جزئی پارچه به بازار می‌روید بهتر است راهی بازار پارچه‌فروشان مولوی شوید.
  در واقع بورس پارچه‌فروشان بازار بزرگ تهران برای افرادی مناسب است که صاحب تولیدی هستند و برای خرید عمده پارچه به این محل مراجعه می‌کنند. این احتمال وجود دارد که چنین مشتریانی حتی قادر به خرید پارچه با نصف قیمت باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید