• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 11 دی 1398
کد مطلب : 91763
+
-

فوت و فن رزرو هتل


   پیدا کردن محل اقامت خوب از مهم‌ترین بخش‌های یک سفر است. گاهی هزینه‌ای را برای مکانی پرداخت می‌کنیم که اصلاً و ابداً ارزش آن را ندارد. اگر می‌خواهید هتل رزرو کنید نکات زیر را حتماً مدنظر داشته باشید:
   همانطور که برای مسافرت کسب اطلاعات محل و مسیر آن از طریق فضای مجازی یکی از ابزارهای سفری خوب و مطمئن است، برای رزو هتل نیز بهتر است از سایت‌های معتبر مسافرتی برای کسب اطلاعات استفاده کنید. سایت‌های آنلاین مسافرتی نیز برخی اوقات پیشنهادهای خوبی دارند که در آژانس‌های مسافرتی سنتی نمی‌توانیم مشابه آنها را بیابیم.
    قبل از رزرو هتل، حتماً به سیاست‌های کنسل کردن رزرو بلیت در وب‌سایت آن دقت کنید. گاهی کنسل کردن هتل رزرو شده بعد از مدت‌زمان مقرر، شامل پرداخت مبلغی به‌عنوان جریمه خواهد شد. برخی از هتل‌ها نیز درصورتی‌که در موعد مقرر در آن مکان حاضر نشوید، بخشی از مبلغ رزرو را به‌حساب شما باز می‌گردانند.
   قبل از رزرو هتل آدرس دقیق آن را بررسی کنید و دسترسی به مکان‌های تفریحی، مغازه‌ها و رستوران‌های اطراف را مدنظر داشته باشید. بهتر است از اقامت در مکان‌هایی که بین سایر مسافران چندان محبوب نبوده صرف‌نظر شود.
   هتل‌ها انواع مختلفی از اتاق‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهند. بهتر است قبل از رزرو اتاق، با هتل تماس بگیرید و بپرسید که کدام اتاق با شرایط شما همخوانی بهتری دارد. اگر شما بعد از یک پرواز طولانی به خواب نیاز داشته باشید، اتاقی که رو به خیابان پرتردد باشد، شما را به‌شدت عذاب خواهد داد.
   قبل از رزرو به جزئیات و سیاست‌های هر هتل دقت کنید، مثلا ببینید که باید تمام پول را یکجا واریز کرد و یا پرداخت بیعانه کفایت می‌کند. ضمنا دقت داشته باشید که آیا هزینه مراجعه به تفریحگاه‌ها با احتساب همان هزینه اتاق رزرو شده خواهد بود یا هزینه جداگانه‌ای را باید برای تفریحگاه پرداخت.
    رزرو هتل برای نخستین بار همواره با مشکلاتی همراه است. گاهی ممکن است شما وسوسه شوید که برای دریافت تخفیف بیشتر، کمی دیرتر اقدام کنید اما به‌نظر می‌رسد خرید امن و سریع، خیلی بهتر از پشیمان شدن و پیدا نکردن جای مناسب است.

این خبر را به اشتراک بگذارید