• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
دو شنبه 9 دی 1398
کد مطلب : 91565
+
-

با مردم

با مردم











شهرک فجر کرمانشاه، نیازمند طرح پاکسازی معتادان
اکنون 27سال است که محله حکمت‌آباد (شهرک فجر) شهر کرمانشاه در قرق معتادان و فروشندگان موادمخدر است و وضعیت روزبه‌روز بدتر می‌شود. سالی یک‌بار برای جمع‌آوری معتادان می‌آیند و دیگر هیچ. لطفا طرحی برای جمع‌آوری عاملان فروش مواد‌مخدر در دستور کار قرار دهند. باتوجه به موقعیت جغرافیایی این شهرک گردشگران و مسافران از کنار این شهرک عبور می‌کنند و صحنه‌های ناباوری را مشاهده می‌کنند.
مرادی از کرمانشاه 

سرویس بهداشتی و نمازخانه‌های مترو، مخصوص پرسنل است
ورودی نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی ایستگاه‌های مترو بسته است و فقط پرسنل که کلید دارند می‌توانند از آنها استفاده کنند.
سلیمان بلغار از تهران 
 
جدول مسابقات لیگ‌برتر هر روز چاپ شود
مسئولان رسانه‌ها به‌گونه‌ای عمل کنند که جدول لیگ‌برتر هرروز چاپ شود تا علاقه‌مندان بتوانند وضعیت تیم‌های محبوبشان را رصد کنند و این موضوع وابسته‌ به تیم‌های محبوب نباشد.
یوسفی از تهران

ساخت مسکن در زمین‌های ملی ممنوع است
گفته می‌شود دولت در طرح مسکن ملی از زمین‌های ملی استفاده خواهد کرد. آیا این لطمه به بافت این مناطق نیست و آیا ساخت‌وساز در این اراضی ممنوع نیست؟
یک شهروند

تقاضای نصب سرعت‌گیر در پل فاز یک اندیشه
از شهرداری و راهنمایی و رانندگی اندیشه- شهریار درخواست نصب سرعت‌گیر در باند برگشت بعد از پل فاز یک را داریم. تصادفات زیادی در این باند اتفاق می‌افتد که سرعت‌گیر می‌تواند در کاهش آنها مؤثر باشد.
یک شهروند از اندیشه

مسافران در چهارراه گلوبندک سرگردانند
از مسئولان تقاضا داریم عصرها چهارراه گلوبندک را مسدود نکنند تا مسافرانی که منتظر اتوبوس و تاکسی هستند سرگردان نشوند. وقتی هیچ ترددی نیست چاره‌ای جز سوار شدن بر ترک موتورها نداریم.
مژگان بازیارپور

دوز غیراستاندارد برخی داروهای هورمونی
برخی داروهای تیروئید مورد استفاده بیماران مبتلا به کم‌کاری گویا دوز استاندارد نداشته و تأثیری در بهبود حال بیمار ندارند. چطور است وقتی مدتی نوع خارجی آن با همان دوز را مصرف می‌کنیم هورمون تیروئید به حد طبیعی می‌رسد ولی وقتی نوع ایرانی مصرف می‌کنیم دوباره تنظیمات هورمون به هم می‌ریزد؟
حسینی از قم

سیستم نظارت مردمی شهرداری تقویت شود
خدماتی که سیستم نظارتی شهرداری از طریق 1888 به مخاطبان ارائه می‌کرد بسیار عالی بود، اما مدتی است که سیستم ضبط پیام آن غیرفعال شده و پاسخگوی شخصی باعث تغییر کارکرد آن شده‌است.
دانشور از تهران 

بیمه، زیر بار جبران خسارت آبگرفتگی نمی‌رود 
یک شرکت بیمه بعد از وقوع آبگرفتگی گسترده در اهواز مغازه‌ای که بیمه‌اش را مرتب و سالانه پرداخته مشمول استفاده از این بیمه نمی‌داند و اعلام می‌کند که این میزان آبگرفتگی، سیل محسوب نمی‌شود و شامل پرداخت خسارت نیست. اگر بیمه‌ای که روی آن سرمایه‌گذاری کردیم حمایت‌مان نکند چه‌کسی باید از ما حمایت‌کند؟
لیواریان از اهواز

سریال‌ها مصداق کودک‌آزاری نباشند
برخی سریال‌هایی که از صداوسیما پخش می‌شوند برای ساخت یک صحنه، کودک و نوزاد را آزار می‌دهند. آیا این درست است که نوزاد چندماهه را روی سنگ سرد بگذارند؟ چرا با عواطف مردم بازی می‌کنند.
نوروزی از تهران

به داد چایرلوی زنجان برسید
روستای چایرلو و روستاهای اطراف آن چشم‌انتظار نگاه همدلانه و مساعدت قوه قضاییه است تا آلودگی ناشی از باتری‌سازی‌ و دفن پسماندهای سرب و مس وضعیت را از آنچه است بدتر نکند.
محبیان از زنجان 

چرا به کارتن‌خواب‌ها و گرمخانه‌خواب‌ها یارانه نمی‌دهند
اگر به کارتن‌خواب‌ها و کسانی که شب‌های سرد زمستان را در گرمخانه‌ها می‌گذرانند یارانه و کمک معیشت ندهند پس به چه کسانی بدبخت‌تر از ما این مزایای جزئی شهروندی ایران تعلق می‌گیرد.
محمد گرمخانه‌خواب تهرانی
 

این خبر را به اشتراک بگذارید