• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 8 دی 1398
کد مطلب : 91482
+
-

با مردم

با مردم







متقاضی خرید خودرو از ایران‌خودرو
شرکت ایران‌خودرو فکری بکند که خودروهایش به‌دست مصرف‌کننده واقعی برسد. اینکه ظرف چند ثانیه ظرفیت ثبت‌نام تکمیل شود به‌هیچ‌وجه عادلانه نیست.
مسعود بحری از تهران 

 قیمت‌گذاری خودرو به نفع سرمایه‌داران شد
با این همه خبر و بگیر و ببندی که در مورد قیمت‌گذاری خودرو به راه افتاد در نهایت یک خودروی بی‌امنیت به 55 میلیون تومان رسید. یعنی قشر پایین‌دست حتی نتواند همین خودروی بی‌کیفیت را بخرد. نظارت و وعده‌های مسئولان چه شد؟
محمودرضا عباسی از بندرعباس

نگهداری و کشتار مرغ در خیابان فداییان اسلام جمع شود
چرا نگهداری و کشتار مرغ در دیگر محدوده‌های شهر جمع‌آوری شده اما در خیابان فداییان اسلام همچنان مرغ نگهداری می‌شود و خون ناشی از کشتار آن مدام  جاری است و آلودگی می‌سازد. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
حیرتی از تهران 

هپکو با تامین نیازهای داخلی سرپا می‌ماند
شرکت هپکو اگر تنها قطعات مورد نیاز ساخت پل‌ها و روگذرها و زیرگذر و سدهای کشور را تامین می‌کرد به این وضعیت نمی‌رسید و سرمایه هم در کشور خودمان در گردش بود و به جیب خارجی‌ها نمی‌رفت. لطفا مسئولان به داد هپکو برسند.
جواد شبستری

شرکت‌های کم‌توان در بورس پذیرش نشوند
برخی شرکت‌ها  ارزش هر سهم‌شان 17برابر شده ولی این شرکت ریالی افزایش سرمایه نداده و سهامدارانش همواره متضرر هستند. چرا شرکت‌هایی که توان ندارند در بورس پذیرفته می‌شوند؟
رحمانی از قزوین

 یک‌سال در انتظار خودروی ساخت سایپا
در آذر97 یک خودروی سایپا131 پیش‌خرید و امسال نیز تمامی وجوه مربوط به آن را تسویه کردم.پس از گذشت 4‌ماه از تکمیل وجه و بیش از یک‌سال از تاریخ ثبت‌نام هنوز خبری نیست که نیست. چه‌کسی حق مردم را می‌گیرد؟
آرمان عسگری از تهران 

نه مسکن ملی، نه کمک معیشتی، نه یارانه
تکلیف افرادی که نه کار دارند و نه بیمه و درآمد و سنشان هم از 55سال گذشته و مستأجر هستند، چیست که نه یارانه دارند، نه درآمد، نه کمک معیشتی و نه حتی می‌توانند در مسکن ملی ثبت‌نام کنند.
ایثارگر از مشهد

وام ازدواج فرزندان  بازنشستگان کشوری چه شد؟
به بهانه اینکه حقوق برخی بازنشستگان پایین است عده‌ای از بازنشستگان را از شمول دریافت وام ازدواج فرزندان خارج کرده‌اند. خب اگر حقوقمان بالا بود که به وام و این حرف‌ها نیاز نداشتیم.
مریم بادران از تهران
 
فشار بر مردم ضعیف و متوسط جانفرسا شده است
بعد از ارائه بودجه99 به مجلس معلوم می‌شود مسئولان عزم و اراده‌ای برای کاهش فشار بر اقشار ضعیف و متوسط ندارند. تحریم‌های داخلی از تحریم‌های غربی‌ها بدتر است. نمایندگان مجلس بیدار باشند و جلوی هر تحریمی را بگیرند.
صلاحی از کرج

جای پارک در مقابل پنهان شدن بساط‌گستران
درمورد سدمعبر چند رستوران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی روبه‌روی پمپ‌بنزین اسدی که در پیاده‌رو میز و صندلی چیده‌اند نامه‌نگاری‌های متعدد شد و پیام در همین ستون به چاپ رسید و شهرداری منطقه هم قول جمع‌آوری و نظارت بر حل مشکل را داد. اما نه‌تنها مشکل حل نشد بلکه به‌تازگی به چند خودرو جای پارک می‌دهند که اشغال پیاده‌رو توسط آنها به چشم نیاید.
شرفی از پل رومی

دفن زباله مس و سرب در حاشیه زنجان متوقف شود 
ضمن تشکر از روزنامه همشهری که در چهارم دی‌ماه که نسبت به چاپ گزارشی در مورد معضلات محیط‌زیست زنجان و آلودگی‌های ناشی از باتری‌سازی‌ و مس و سرب اقدام کرده بود، از مسئولان تقاضا داریم این موضوع را به‌صورت جدی بررسی کنند. واقعا آخرین امید ما رسانه‌ها هستند که صدای ما را به گوش مسئولان قوه قضاییه برسانند شاید فرجی شود.
رضایی از زنجان

چرا سربازی هزینه بر شده است
پسری 20ساله هستم که از زمان خدمت سربازی‌ام یک‌سال گذشته است اما به‌دلیل شرایط مالی خودم و هزینه‌های سربازی و نیاز خانواده‌ام به من، توانایی رفتن به خدمت سربازی را ندارم. لطفا به دادم برسید.
محمدرضا از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید