• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 8 دی 1398
کد مطلب : 91472
+
-

درحالی‌که «هانی کرده» براثر اصابت 30ضربه چاقو در کما به‌سر می‌برد، پلیس یکی از مهاجمان را دستگیر کرد

اوباش سطح یک؛ متهم اصلی حمله به شرور معروف

داخلی
اوباش سطح یک؛ متهم اصلی حمله به شرور معروف


5روز پس از حمله به یکی از اشرار معروف پایتخت، در شرایطی که او روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند پلیس از دستگیری یکی از عاملان اصلی این حمله خونین خبر داد.
به‌گزارش همشهری، اواخر هفته گذشته بود که فیلمی هولناک از حمله 4مرد شرور به 2سرنشین یک پژو206 منتشر شد. در این فیلم خشونت‌بار مردان قمه به‌دست سرنشینان پژو را که مقابل یک آبمیوه‌فروشی در خیابان وحدت اسلامی توقف کرده بودند آماج ضربات متعدد قمه قرار دادند. این حمله کمتر از یک دقیقه طول کشید و مردان خشن با کمک 2 همدست دیگرشان سوار بر موتورسیکلت گریختند، اما لحظاتی بعد معلوم شد یکی از دو سرنشین پژو که به‌شدت مجروح شده هانی کرده یکی از اشرار مشهور تهران است. همین موضوع حساسیت‌ها را در این خصوص بیشتر کرد و موجب شد فیلم این درگیری بارها و بارها در شبکه‌های اجتماعی بازنشر و دیده شود. هرچند فرد دیگری که همراه هانی بود نیز آسیب دیده بود اما شرایط هانی به قدری وخیم بود که شایعه جان باختن او نیز شنیده شد. شایعه‌ای که یک روز بعد توسط پلیس تکذیب و اعلام شد وضعیت او رو به بهبود است. آنطور که تحقیقات اولیه نشان می‌داد هانی و دوستش یکشنبه‌شب به جشن تولدی رفته بودند که در این مهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا کرده و بعد از آن با هم قرار درگیری گذاشته بودند. با اینکه هانی در محل قرار حاضر شده بود طرف مقابل به آنجا نیامده بود. به همین دلیل هانی و دوستش به آبمیوه‌فروشی رفتند که در آنجا غافلگیر شدند.
خبر این درگیری حساسیت‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد و همه با کنجکاوی، اخبار این ماجرا را پیگیری می‌کردند تا اینکه روز گذشته رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان درگیری خبر داد. سرهنگ سعید راستی گفت: در جریان بررسی‌های اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته محل وقوع جرم، هویت یکی از متهمان شناسایی شد و مأموران بامداد جمعه با مجوز قضایی او را در مخفیگاهش در حوالی نارمک دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.
متهم دستگیر شده که از اشرار سطح یک و خطرناک شرق تهران است، سوابق زیادی درخصوص درگیری و شرارت در پرونده‌اش ثبت شده است. با اینکه او هنوز به‌دست داشتن در حمله به هانی کرده اعتراف نکرده، اما همه شواهد و مدارک علیه اوست و نشان می‌دهد او یکی از افرادی است که با شرور مشهور پایتخت درگیر شده است.
در همین حال پیگیری‌ها درخصوص وضعیت هانی و دوستش که در بیمارستان بستری هستند نشان می‌دهد که وضعیت دوست هانی رو به بهبود است، اما خود او به‌دلیل 30ضربه‌ای که به نقاط مختلف بدنش، به‌خصوص کلیه‌هایش وارد شده در وضعیت کما به‌سر می‌برد و با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید