• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 8 دی 1398
کد مطلب : 91443
+
-

بهارستان؛ بورس کارت‌عروسی


 نخستین چیزی که دوستان و آشنایان شما از عروسی‌تان می‌بینند و به‌خاطر می‌سپارند، کارت عروسی است. کارت عروسی شما می‌تواند نشان‌دهنده سلیقه و طرز تفکر شما، حال و هوای جشن و تم عروسی‌تان باشد؛ پس بهتر است موقع انتخاب آن کمی وسواس به خرج دهید.
   بهتر است پیش از اینکه برای خرید کارت عروسی اقدام کنید بدانید از کجا باید خرید کنید، چه مدل‌های برای کارت عروسی وجود دارد، کدام مدل‌ها به‌روزتر و کدام مدل‌ها ماندگارتر هستند، با چه نوشته و طرحی برای روی‌ کارت شما مناسب‌تر است و در نهایت اینکه چه مدل کارتی چه قیمتی دارد. البته اگر به راسته فروش کارت‌عروسی بهارستان بروید جواب بقیه سؤالات را می‌توانید همانجا پیدا کنید.
  چند قدم مانده به میدان بهارستان، راسته بازار کارت‌های دعوت است. البته در میدان انقلاب و سر پل امیربهادر هم مغازه‌هایی از این دست پیدا می‌شود اما نبض بازار کارت عروسی در بهارستان می‌تپد. 
  البته در مغازه‌های میدان بهارستان همه نوع کارت برای انواع مراسم از تولد و عروسی گرفته تا ولیمه و عزا وجود دارد و شما می‌توانید آخرین مدل‌ها را با راهنمایی فروشنده دیده و بسته به شرایط اقتصادی‌تان انتخاب کنید اما بهتر است قبل از رفتن به بهارستان با جست‌وجو در اینترنت طرح و مخصوصا فونت مورد علاقه‌تان را پیدا کرده، پرینت گرفته و به همراه داشته باشید تا کارتان برای انتخاب آسان‌تر باشد.
   فروشنده‌های آنجا می‌توانند شما را برای انتخاب متن روی کارت هم راهنمایی کنند، همه آنها دفتر یا فایل‌هایی پر از متن‌های متنوع دارند که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید اما درصورتی که از قبل متن کارت عروسی‌تان را مطابق ذوق و سلیقه خودتان بنویسید یا آنچه را می‌خواهید در اینترنت جست‌وجو کنید، می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید