• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
یکشنبه 8 دی 1398
کد مطلب : 91442
+
-

خرید عطر و ادکلن اصل

  اگر به خوشبویی و آراستگی ظاهری خود اهمیت می‌دهید، دخل و خرج‌تان اجازه خرید انواع عطر و ادکلن را می‌دهد و دغدغه خرید محصولات بی‌کیفیت «فیک» به جای عطر و ادکلن اصلی«اورجینال» را دارید باید  هنگام خرید به برخی نکات توجه کنید.
  نخستین موضوع خرید محصولات اصلی از فروشگاه‌های مطمئن و معتبر گرچه با قیمت‌ کمی بالاتر است اما می‌توانید با جست‌وجو در اینترنت و اطلاع دقیق از مشخصات عطر و ادکلن اصلی، از طریق فروشگاه‌های مجازی تخصصی دارای سابقه خوب و نماد اعتماد الکترونیک نیز سفارش خرید بدهید.
  دقت کنید که نوشته، فونت و لوگوی روی جعبه عطر و ادکلن دقیقاً و عیناً شبیه به جعبه اصلی باشد. همچنین باید سلفون کشیده شده روی جعبه کیفیت مرغوب داشته باشد چرا که بسته‌بندی نامرغوب یکی از نشانه‌های تقلبی بودن این محصولات است.
  هنگام خرید به شیشه عطر و ادکلن با دقت نگاه کنید تا از کیفیت خوبی برخوردار بوده و شیشه آن شفاف و بدون ناخالصی یا پلیسه باشد. داشتن موج یا مات و کدر بودن شیشه نشانه فیک بودن محصول است. همچنین اغلب ادکلن‌های اصل هنگام نگه‌داشتن از قسمت درب، توان تحمل وزن شیشه را دارند.
  عطر و ادکلن‌های اصل شماره، اعداد و حروفی زیر جعبه و شیشه به‌صورت برجسته و حک‌شده (بچ‌کد) دارند، حتماً دقت کنید که این مشخصات در زیر جعبه و زیر شیشه یکسان باشد. همچنین این شماره را در سایت شرکت سازنده عطر و ادکلن بررسی و تأیید کنید.
   از نظر رایحه نیز ادکلن‌های اصلی سه‌لایه رایحه دارند که به آن نت نیز می‌گویند یعنی پس از اسپری‌کردن، شدت بوی زیادی دارند که به مرور این رایحه ملایم‌ و خوشایندتر می‌شود و نشانه کیفیت و ارزش خرید آن است. عطرهای تقلبی رایحه‌ای یکنواخت داشته، از آن بوی الکل متصاعد می‌شود و پس از اسپری نیز به‌دلیل غلظت چربی بالا، روی لباس و پوست شما رد می‌گذارد.
  توجه کنید که هیچ وقت ماندگاری عطر، دلیل اصل بودن آن نیست به‌طوری که برخی عطرهای گران‌قیمت مردانه مانند کریداونتوس از ماندگاری و شدت بوی اولیه حدود ۶ تا 10 ساعت و پخش بو و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید