• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 7 دی 1398
کد مطلب : 91380
+
-

با مردم

با مردم







فاز2 بوستان نهج‌البلاغه تاریک و پردست‌انداز 
بیش از 2سال است که فاز2 بوستان نهج‌البلاغه از ورودی دادمان تا انتهای فاز یک در خاموشی مطلق است و هرروز یک قسمت از این فاز کنده‌کاری و به امان خدا رها می‌شود. هیچ‌کس هم پاسخگو نیست. بارها اطلاع‌رسانی کرده‌ایم ولی تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است. از مسئولان تقاضا داریم بعد از تاریکی هوا سری به فاز2 همیشه تاریک و پر از کنده‌کاری بزنند و اگر توانستند در مسیر بوستان پیاده‌روی کنند!
نورالله‌زاده از تهران

سود بانکی 25میلیون 88هزارتومان
به‌عنوان بازنشسته فرهنگی مبلغ 25ملیون تومان در بانک وجه نقد گذاشتم که بعد از یک‌ماه 88هزار تومان به‌حساب من واریز شد. چرا سود اینقدر کم است؟
بازنشسته از تهران 

چرا در ساختمان‌سازی‌ کارگران ایرانی را به‌کار نمی‌گیرند
هر برج و ساختمان در حال ساختی در تهران ده‌ها کارگر غیرمجاز و از اتباع خارجی دارد که بدون مجوز مشغول کارند اما کارگر ساختمانی ایرانی را حتی به داخل ساختمان راه نمی‌دهند. اینکه تبعه خارجی در کشور خودمان ما را برای کار جواب کند واقعا دردآور است.
کارگر از تهران 

گرانفروشی تلویزیون در طرح فروش قسطی
در طرح فروش اقساطی تنها برند موجود در بازار که بسیار هم تبلیغ ایرانی بودن خود را می‌کند، فروشنده تلویزیون 55 اینچ را یک‌میلیون و 500 هزار تومان گرانتر از قیمت بازار به ما فروخت! تازه 25درصد هم سود وام بانکی است. آیا این انصاف است؟
موسوی از شهرقدس

چرا افراد با سابقه بالای 30سال بازنشسته نمی‌شوند
بخشی از آلودگی هوای کلانشهرها از تعداد زیاد مسافرکش‌ها و خودروهای غیراستاندارد است. اما در مقابل این حجم از بیکاری و دستفروشی و... افرادی در سازمان‌ها و ادارات با ۳5سال یا حتی بیشتر سابقه کار همچنان مشغولند و کسی هم حریفشان نیست.چرا؟
حسین‌زاده از تهران

خروج از طرح 40ساله؛ منتظر کمیسیون ماده5
شهرداری منطقه14 طرحی متعلق به 40سال قبل دارد که قرار شده ابطال شود تا اهالی بتوانند ملک خود را بفروشند یا در آن نوسازی کنند. خوشبختانه در دوران مدیریت شهردار جدید با خروج این محدوده از طرح موافقت شد اما از یکسال قبل طرح در کمیسیون ماده5 منتظر برگزاری جلسه است تا اهالی یک عمر دعاگوی مسئولان باشند.
فلاح از منطقه14 شهرداری تهران 

حق کارگران ضایع می‌شود و کسی پاسخگو نیست
در جلسه دادگاهی که در شکایت از شرکت محل کارم به‌دلیل نپرداختن 5سال حق ماموریت کرده بودم، قاضی به جای دستور بررسی و تحقیق از شرکت، به پرسیدن چند سوال از نماینده شرکت و تماس تلفنی اکتفا کرد که آیا این آقا ماموریت رفته یا خیر درحالی‌که به مستندات من و شهادت همکاران در محل کارم توجهی نشد. از مسئولان قوه قضاییه تقاضای رسیدگی دارم.
شیرزادی از کرج

برخورد نامناسب کارکنان دادگستری ورامین و پیشوا
در دادگستری ورامین جواب سلام که نمی‌دهند هیچ، راهنمایی و پاسخگویی هم نمی‌کنند. تقاضای رسیدگی از مسئولان قوه قضاییه دارم.
امینیان از ورامین

شهریار به شبکه ریلی شهری متصل شود
برای کاهش ترافیک و آلودگی، شهریار به شبکه ریلی شهری متصل شود. از شهریار تا تهران حدود 20کیلومتر است و این 20کیلومتر راه، گاهی نیازمند صرف ساعت‌ها زمان برای رسیدن به تهران و به عکس است.
طاهری وفا از شهریار

پدر سنگدل به اشد مجازات محکوم شود
پدر سنگدلی که بچه‌اش را در صندوق عقب زندانی کرده بود به اشد مجازات محکوم شود تا برخی افراد ناشکر قدر فرزندان خود را بدانند.
مادری در آرزوی فرزند

تصویب برخی قانون‌ها در کشور بدیهی است
قانونی که همه کشورها پذیرفته‌اند، چرا نباید در ایران قانون شود. آیا ایران باید تنها کشوری باشد که به برخی قوانین بین‌المللی متعهد نمی‌شود؟ آیا ایران متمدن باید هم سطح کره‌شمالی در جهان باشد؟ آیا کشورهایی که به این قوانین پیوسته‌اند از قانون سردرنمی‌آورند.
منافی از تهران

بستن چهارراه گلوبندک عصر هر روز نیازمند بازنگری است
مدتی است که راهنمایی و رانندگی با پارک خودروهای پلیس هر روز عصر چهارراه گلوبندک به سمت خیابان خیام جنوبی را به‌طور کامل مسدود می‌کند که به ضرر رانندگان و مسافران است. درحالی‌که در این چهارراه هیچ ترافیکی نیست اتوبوس‌ها از خیابان شاپور بدون مسافر حرکت می‌کنند و مسافران هم در چهارراه گلوبندک که ایستگاه اتوبوس است گاه تا ساعت‌ها معطل می‌شوند که در نهایت یا مجبور می‌شوند با موتور رفت‌وآمد کنند یا اینکه سوار تاکسی و خودروهای مسافرکش شوند. ضمن ضرر مالی برای هردو گروه عامل تشدید آلودگی هوا و ترافیک هم می‌شود.
راننده اتوبوس

این خبر را به اشتراک بگذارید