• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 7 دی 1398
کد مطلب : 91378
+
-

تیراندازی پلیس به فرار پدر و پسر سارق پایان داد


پدر و پسر سارق وقتی پلیس را در تعقیب خود دیدند، تلاش کردند فرار کنند اما بعد از ساعتی تعقیب و گریز تیراندازی مأموران به فرار آنها پایان داد.
به گزارش همشهری، شامگاه چهارشنبه مأموران گشت کلانتری181 وردآورد به‌خودروی سمندی که پلاکش را پوشانده بود مشکوک شدند و به راننده دستور ایست دادند. با وجود این دستور اما راننده تلاش کرد تا فرار کند. او در جاده تهران-کرج دیوانه‌وار رانندگی می‌کرد و فرد دیگری که کنارش بود بسته‌های سفیدرنگی را از ماشین بیرون می‌انداخت. تعقیب و گریز حدود 50دقیقه طول کشید تا اینکه مأموران محبور شدند دست به سلاح ببرند.
 آنها با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح چند تیر به سوی خودروی تحت تعقیب شلیک و به این ترتیب آنها را دستگیر کردند. سرهنگ سیدمراد پیروندی، رئیس‌کلانتری181 وردآورد در این‌باره گفت: با دستگیری 2متهم معلوم شد آنها پدر و پسر و از متهمان سابقه‌دار هستند و بسته‌های سفیدرنگی که از خودرویشان بیرون می‌انداختند نیز مواد‌مخدر از نوع شیشه بود. وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهمان یک کیف که ابزار و ادوات سرقت منزل در آن بود به‌دست آمد و 2مجسمه برنزی قدیمی و گران‌قیمت نیز کشف شد.
رئیس‌کلانتری وردآورد گفت: راننده خودرو که از ناحیه پا هدف گلوله پلیس قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد و همدست وی نیز در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی محل‌های سرقت این پدر و پسر در دستور کار مأموران قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید