• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 4 دی 1398
کد مطلب : 91261
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Dk9Qq
+
-

مجیدی پیشنهاد استقلال را قبول می‌کند

امیرحسین اعظمی

طولانی شدن پروژه بازگشت استراماچونی به ایران  باعث شده تا صدای خیلی از پیشکسوتان باشگاه دربیاید، پیشکسوتانی که زمانی حامی مربی ایتالیایی بودند اما حالا رودرروی او قرار گرفته‌اند. شاهین بیانی یکی از همین پیشکسوتان است؛ پیشکسوتی که اعتقاد دارد استقلال و مربی ایتالیایی به آخر خط رسیده‌اند. به همین بهانه مروری بر صحبت‌های او درخصوص آخرین وضعیت استقلال داشته‌ایم.

  مواضع استرا تغییر کرد
در درجه اول باید بگویم که تأخیر در پرداخت حق و حقوق استراماچونی باعث شد این مشکلات به‌وجود بیاید و اگر باشگاه استقلال در زمان مقرر پول سرمربی را می‌داد، شاید کار به اینجا نمی‌رسید. وقتی تعهدات باشگاه در زمان تعیین‌شده عملی نشد طبیعی بود که برخی مواضع و تصمیمات استراماچونی هم تغییر کند و چنین وضعیتی به‌وجود بیاید. هرچند او برخی چیزها را تکذیب کرده ولی من معتقدم که سرمربی استقلال چنین خواسته‌هایی دارد.
  پای عرب‌ها در میان است
اینکه استراماچونی تمام دستمزدش را می‌خواهد اصلا منطقی نیست و این را در هیچ تیمی در هیچ جای دنیا نمی‌بینید. من معتقدم استراماچونی بعد از نتیجه‌گیری در چند بازی با پیشنهادهایی از کشورهای عربی مواجه شده و اگر از استقلال جدا شود به‌احتمال فراوان راهی یکی از این تیم‌ها خواهد شد. من از این موضوع ناراحتم که استراماچونی حداقل تا نیم‌فصل صبر نکرد تا در 3بازی دیگر هم روی نیمکت استقلال بنشیند، شاید او در برخی مسائل حق داشت ولی می‌توانست بعد از پایان نیم‌فصل از استقلال برود.»
  پیشنهادی به‌جز ایران نداشت
استراماچونی در مصاحبه‌هایش مدام از علاقه به هواداران استقلال صحبت می‌کند، اگر او به هواداران علاقه داشت پس چرا در این موقعیت حساس ایران را ترک کرد؟ آیا استراماچونی قبل از آمدن به ایران پیشنهادی داشت؟ من بعید می‌دانم قبل از شروع فصل او غیر از استقلال با پیشنهادی مواجه شده باشد. استقلال تیمی است که میلیون‌ها هوادار دارد و نام بزرگی در فوتبال آسیاست، استراماچونی باید حرفه‌ای‌تر تصمیم می‌گرفت. من بعید می‌دانم با این شرایط همکاری استراماچونی با استقلال ادامه داشته باشد. فکر می‌کنم استقلال و استراماچونی به آخر خط رسیده‌اند.
  مجیدی به استقلال کمک می‌کند
مشخص نیست باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت، هرچند تعداد گزینه‌های جانشینی استرا هم زیاد نیست. فرهاد مجیدی یک روز باید روی نیمکت استقلال بنشیند ولی الان زمان مناسبی نیست. البته اگر استقلال مجیدی را بخواهد، با اینکه باشگاه در وضعیت سختی قرار دارد ولی فرهاد به استقلال کمک خواهد کرد. اگر به مجیدی پیشنهاد بدهند به‌خاطر استقلال قبول می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید