• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 4 دی 1398
کد مطلب : 91222
+
-

در جریان حادثه‌ای تلخ در پایتخت رخ داد

تصمیم هولناک پدر برای قتل 2دخترش

داخلی
تصمیم هولناک پدر برای قتل 2دخترش


پدری که از مدت‌ها قبل تصمیم به قتل 2دخترش گرفته بود سرانجام این سناریوی هولناک را اجرا کرد و شبانه دخترانش را به قتل رساند و برای ردگم کردن دست به صحنه‌سازی زد.
به گزارش همشهری، ساعت 7صبح دوشنبه، اهالی ساختمانی در خیابان آذربایجان صدای داد و فریاد زنی را از آپارتمان طبقه دوم شنیدند. آنها سراسیمه وارد آپارتمان همسایه شدند و چشمشان به زنی افتاد که مدام نام دخترانش را فریاد می‌زد.
در سالن پذیرایی، 2دختر جوان این زن روی رختخواب بودند و به‌نظر می‌رسید خواب هستند. اما آنها نفس نمی‌کشیدند و معلوم شد که هردوی‌شان جان باخته‌اند. با گزارش ماجرا به پلیس، طولی نکشید که مأموران کلانتری129 جامی، در محل حادثه حاضر شدند و به تحقیق در این خصوص پرداختند.

گازگرفتگی
اجساد متعلق به 2خواهر 19و 22ساله بود که به‌نظر می‌رسید در اثر گازگرفتگی جانشان را از دست داده‌اند. علاوه بر مادرشان، پدر آنها نیز در خانه حضور داشت و اشک می‌ریخت. این زوج مدعی بودند که دخترانشان در سالن پذیرایی خوابیده و آنها داخل اتاق خواب بودند. صبح اما وقتی بیدار شدند با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند. آنها دیده بودند که چهره دخترانشان تغییر کرده و نفس نمی‌کشیدند. این زوج می‌گفتند که دخترانشان دچار گازگرفتگی شده‌اند. هرچند مادر و پدر اصرار داشتند که مرگ دخترانشان به‌خاطر گازگرفتگی است اما تیم بررسی صحنه جنایت متوجه شد که علائم مرگ آنها به گاز گرفتگی شباهت ندارد. علاوه بر این بخشی از پنجره باز بود و هوا به راحتی وارد پذیرایی می‌شد. از همه مهم‌تر اینکه اگر مرگ آن 2 به‌دلیل گازگرفتگی بوده، چرا خطری پدر و مادرشان را تهدید نکرده است؟ در این شرایط گزارش این حادثه به قاضی ساسان غلامی، کشیک جنایی تهران اعلام شد و او به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی تهران قدم در محل حادثه گذاشتند.

بازداشت پدر و مادر
تیم جنایی پس از حضور در محل و تحقیق از پدر و مادر به آنها مشکوک شدند و دستور بازداشت هر2نفر از سوی قاضی جنایی صادر شد. بازجویی از آنها ادامه داشت تا اینکه پدر راز قتل هولناک دخترانش را فاش کرد. او گفت: مدت‌ها بود که تصمیم گرفته بودم دخترانم را به قتل برسانم. به رفتارهای آنها مشکوک بودم چرا که اصلا طرز حرف زدن و رفتارهایشان را دوست نداشتم. به همین دلیل تصمیم گرفتم جانشان را بگیرم و حتی همسرم هم خبر داشت. شب حادثه مقدار زیادی قرص دیازپام و ترامادول را داخل آبمیوه حل کردم و به دخترانم خوراندم. آنها پس از نوشیدن آبمیوه مسموم از هوش رفتند. صبح بود که متوجه شدم جانشان را از دست داده‌اند. پس از آن با همسرم تصمیم گرفتیم صحنه‌سازی‌ کنیم که مرگ آنها را مسمومیت به‌دلیل گازگرفتگی نشان بدهیم.
به‌گفته سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند، رئیس کلانتری129 جامی، با اعترافات این متهم، راز مرگ 2خواهر فاش شد و او به همراه همسرش با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

اظهارات همسایه‌ها
محل حادثه آپارتمان واحد3 در طبقه دوم ساختمانی مسکونی است که با دستور قاضی پلمب شده است. ظاهرا پدر خانواده بازنشسته بود و از 2‌ماه قبل به همراه خانواده‌اش این واحد آپارتمانی را اجاره کرده و در آنجا ساکن شده بود. به همین دلیل همسایه‌ها شناخت چندانی نسبت به آنها ندارند.
یکی از آنها می‌گوید: این خانواده به‌تازگی در این آپارتمان ساکن شده بودند. شب حادثه ساعت حدود 2 بود که صدایی شبیه به کوبیده‌شدن پا روی زمین شنیدیم و بعد سر و صدا قطع شد. چند ساعت بعد، یعنی حدود ساعت 7صبح با صدای جیغ و فریاد زن خانواده از خواب پریدیم. تقریبا هرکس صدا را شنیده بود فورا خودش را به آپارتمان واحد3 رسانده بود. زمانی که من رسیدم مادر خانواده را دیدم که گریه می‌کرد. شوهرش کناری ایستاده و ناراحت بود. دخترانش روی زمین بودند و روی آنها پتو بود. مادرش می‌گفت هرشب آنها در سالن پذیرایی می‌خوابند و مادر و پدر در اتاق خواب. چون آپارتمان یک خوابه بود. مادرشان خیلی بی‌تابی می‌کرد و می‌گفت بچه‌ها دچار گازگرفتگی شده‌اند. چون صبح هرچه آنها را صدا زده پاسخ نداده بودند. دقایقی بعد هم پلیس و قاضی رسید و دیگر اجازه ندادند کسی وارد آپارتمان شود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :