• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
دو شنبه 4 آذر 1398
کد مطلب : 88654
+
-

کافه مجلس

  فراکسیون امید نامه‌ای به رهبری نداده است
سخنگوی فراکسیون با تأکید بر اینکه فراکسیون امید اخیرا نامه‌ای به مقام معظم رهبری درباره موضوع بنزین ننوشته است، گفت: نگارش نامه و یا مکاتبه با رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوع اصلاح قیمت بنزین در فراکسیون امید مطرح نشده است. فاطمه سعیدی مجددا تأکید کرد که فراکسیون امید تا این لحظه هیچ برنامه‌ای برای مکاتبه با مقام معظم رهبری درباره بحث افزایش قیمت بنزین ندارد. به گزارش ایسنا، روز گذشته قاسم میرزایی‌نیکو، عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها از تدوین نامه‌ای به مقام معظم رهبری درباره حوادث اخیر بعد از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین خبر داده بود.

  تحریک جامعه توسط ما انجام شد
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی رئیس فراکسیون مستقلین  با اشاره به نقش مجلس در موضوع گرانی بنزین به ایسنا گفت: مهم‌ترین اشکال این تصمیم در این بود که همه با هم هماهنگ نبودیم و مشخصا نمایندگان مجلس از موضوع افزایش قیمت بنزین بی‌اطلاع بودند، خود ما شروع به داد و بیداد کردیم و شاید بخشی از تحریک ‌جامعه توسط ما انجام شد، زیرا ابعاد این تصمیم را نمی‌دانستیم. در واقع در این تصمیم نیروهای خودی غافلگیر شدند، مردم هم احساس می‌کنند دیده نشدند، همچنان‌که نمایندگان آنها هم دیده نشدند.

  چرا از مفسدان اقتصادی وثیقه دریافت نمی‌شود؟
سیدمحمدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی‌شهر در تذکری به وزیر صنعت عنوان کرد که آقای وزیر به مردم وعده دادید قیمت‌ها را افزایش ندهید چگونه توقع دارید وقتی دو شرکت خودروساز تحت مدیریت شما از فروش محصولات خود خودداری می‌کنند و به تعهداتشان عمل نمی‌کنند قیمت خودروها در بازار افزایش پیدا نکند. به گزارش فارس، وی در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد که چگونه بانک‌ها برای پرداخت 10میلیون تومان وام آن هم با سود 18درصد به مردم درخواست ضامن کارمند و گواهی کسر از حقوق را چک می‌کنند ولی برای پرداخت صدها میلیارد تومان به مفسدان اقتصادی و ابربدهکاران بانکی هیچ تعهد و وثیقه مناسبی نمی‌گیرند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید