• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
پنج شنبه 30 آبان 1398
کد مطلب : 88326
+
-

فردا کشتی‌های جذاب ببینید!

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی فردا طبق برنامه برگزار می‌شود. بعد از اینکه نامه انصراف اترک خراسان شمالی به فدراسیون کشتی رسید و دانشگاه آزاد هم تهدید به کناره‌گیری کرد، به‌نظر می‌رسید لیگ کشتی بدون برگزاری مرحله نیمه‌نهایی به فینال برسد اما فردا طبق برنامه قبلی مسابقات برگزار می‌شود. ساعت9 اترک خراسان شمالی با تا ثبت جهانی توس مسابقه می‌دهد و از ساعت10:30 کشتی‌گیران ایران‌مال در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی روی تشک می‌روند. برنده این 2دیدار هم عصر در فینال مقابل هم قرار می‌گیرند.ظهر سه‌شنبه بود که خبر رسید اترک خراسان شمالی نامه‌ انصراف خود را به فدراسیون داده است. سرمربی و مدیر فنی تیم گفته بودند مدیرعامل اترک به تعهدات مالی‌اش پایبند نبوده و آنها هم حاضر نیستند مسابقه بدهند. اما یک روز مانده به مرحله نیمه‌نهایی، اترکی‌ها خبر دادند استاندار خراسان شمالی وساطت کرده و آنها هم لیگ را ادامه می‌دهند. دانشگاه آزاد هم که مدعی بود باید امتیازات رعد پدافند ساری که هفته‌های پیش انصراف داده، پاک شود و آنها به‌عنوان صدرنشین به نیمه‌نهایی بروند راضی شد و فردا روی تشک می‌روند اما آنها هنوز هم پیگیر شکایتشان هستند.
پیش‌بینی می‌شود دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی جذاب باشد و تماشاگران زیادی را به سالن دوازده‌هزار نفری آزاد بکشاند.
تیم اترک 2کشتی‌گیرخارجی دارد، تا ثبت جهانی توس هم علاوه بر 2کشتی‌گیر خارجی از حسن یزدانی استفاده می‌کند. حضور این کشتی‌گیران در این 2تیم می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد. در طرف دیگر تیم ایران‌مال علاوه بر ستارگان داخلی که دارد 2کشتی‌گیر روس را هم در اوزان 74و 79کیلوگرم به خدمت گرفته است. حضور همین کشتی‌گیران در این تیم است که کار دانشگاه آزاد را سخت کرده است.
 دیدارهای جذاب
با حضور حسن یزدانی تماشاگران زیادی ترغیب می‌شوند که برای تماشای کشتی‌های او به ورزشگاه بروند. بودن جبرئیل حسن‌اف قهرمان جهان و المپیک در تیم توس و احمدنبی قهرمان جهان از آذربایجان در تیم اترک کیفیت فنی رقابت‌ها را بالا می‌برد. در دسته فوق‌سنگین هم گئو پترویاشویلی گرجستانی برای تیم اترک خراسان شمالی کشتی می‌گیرد. اگر تیم اترک با تیم ایران مال رودررو شود مصاف او با پرویز هادی دیدنی است. رضا اطری، علیرضا کریمی، یونس امامی و رضا یزدانی ازجمله کشتی‌گیران سرشناسی هستند که باید جمعه در سالن آزادی تهران به میدان بروند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید