• سه شنبه 8 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 20 ذی القعده 1445
  • 2024 May 28
چهار شنبه 29 آبان 1398
کد مطلب : 88308
+
-

هروقت جام گرفتیم یعنی قهرمان شدیم

امیرحسین اعظمی| سعید آقایی در سومین فصل حضورش در سپاهان، روزهای خوبی را با این تیم پشت سر می‌گذارد اما با وجود این پس از رفتن کی‌روش، پیراهن تیم ملی را از دست داده و به اردوهای ویلموتس دعوت نمی‌شود. آقایی که هفته پیش مقابل تراکتورسازی یک‌ پاس‌گل هم داده، بابت دعوت نشدن به تیم ملی اعتراضی ندارد و امیدوار است با تلاش نظر ویلموتس را جلب کند.
 لیگ امسال را با نتایج فوق‌العاده‌ای شروع کردید. فکر می‌کردی چنین عملکردی داشته باشید؟
خدا را شکر که امسال تیم خوبی داریم. پارسال هم تیم پرقدرتی بودیم و می‌توانستیم حداقل یک جام بگیریم اما به حقمان نرسیدیم. امسال شرایط متفاوت است و امیدوارم در لیگ برتر قهرمان شویم.
 شهر خودرو با برد برابر گل‌گهر جای شما را در صدر جدول گرفت. بابت این موضوع نگران نیستید؟
در حال‌حاضر فقط یک‌سوم بازی‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است. هر وقت جام را بالای سر بردیم یعنی قهرمان شده‌ایم. در شرایط فعلی از دست دادن صدر اتفاق مهمی نیست. 
 در 10بازی فقط یک گل خورده‌اید که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. در مورد این آمار فوق‌العاده هم صحبت می‌کنی؟
خدا را شکر که همه بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند. در خط دروازه و خط دفاعی کمترین اشتباه را داشتیم و دیگر بازیکنان هم در خط هافبک و حمله به ما کمک کردند. کادر فنی ما هم بسیار کاربلد و پرتلاش است .
 از عملکردت در این فصل راضی بوده‌ای؟
همیشه تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و کادر فنی بهتر است در این زمینه صحبت کند. امیدوارم در هر بازی که برای سپاهان به میدان می‌روم بهترین عملکرد را داشته باشم.
 زمان مربیگری کی‌روش، در تیم ملی حضور داشتی ولی الان ویلموتس نظری روی تو ندارد. این موضوع برای تو ناراحت‌کننده نیست؟
هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند و من هم از این قاعده مستثنا نیستم. امیدوارم همه نگاه‌ها به بازیکنان لیگ عادلانه باشد. من اعتراضی به تصمیم ویلموتس ندارم و این حق سرمربی است که بازیکنانش را انتخاب کند. با این حال تلاش می‌کنم تا دوباره به تیم ملی برسم.

این خبر را به اشتراک بگذارید