• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 29 آبان 1398
کد مطلب : 88307
+
-

تعویق به لیگ فوتبال رسید

4بازی از هفته یازدهم لیگ‌برتر و 6بازی از هفته چهاردهم لیگ یک به‌دلیل آنچه فدراسیون فوتبال «عدم‌وجود شرایط لازم برای برگزاری مسابقه» خوانده، لغو شده است. این بازی‌ها قرار بود فردا و پس‌فردا در شهرهای مختلف برگزار شود. به‌نظر می‌رسد دلیل تعویق بازی‌های فوتبال، ناآرامی‌هایی باشد که به‌دنبال اعتراض به افزایش قیمت بنزین، در برخی از شهرهای کشور گزارش شده است.

  بازی‌های لغوشده در لیگ‌برتر: 
گل‌گهر سیرجان- ماشین‌سازی‌ تبریز، پارس‌جنوبی جم- پیکان تهران، تراکتورسازی تبریز- شهرخودروی مشهد و صنعت‌نفت آبادان- سپاهان اصفهان.
  بازی‌های لغوشده در لیگ‌یک:
شهرداری تبریز- ملوان بندر انزلی، مس رفسنجان- خوشه طلایی ساوه، نود ارومیه- فجرسپاسی شیراز، قشقایی شیراز- سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک- رایکا بابل و استقلال خوزستان- آرمان گهرسیرجان.
سازمان لیگ فوتبال دیروز در عین حال خبر داد که ساعت بازی پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان که قرار است جمعه در تهران برگزار شود، از 17:30 به 16:45 تغییر کرده است. در این خبر تأکید شده که این بازی به تعویق نخواهد افتاد.
طبق برنامه، 3بازی دیگر هفته یازدهم لیگ، هفته آینده انجام می‌شود. یکشنبه، سایپا با شهرداری بوشهر و ذوب‌آهن با فولاد خوزستان در اصفهان بازی دارد. دوشنبه هم استقلال باید به قائمشهر برود و با نساجی بازی کند. پیش از این مدیران استقلال تأکید کرده بودند که قبل از بازی شنبه 9آذر با سپاهان، باید 2تیم به یک اندازه استراحت کنند. با لغو بازی سپاهان امکان استراحت بیشتر برای بازیکنان این تیم اصفهانی به‌وجود می‌آید. پیش‌بینی می‌شود استقلالی‌ها به این موضوع اعتراض کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید