• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 25 آبان 1398
کد مطلب : 87793
+
-

با مردم

با مردم








دردسرهای تعطیلات وآلودگی هوا
چرا مسئولان به‌رغم پیش‌بینی‌هایی که برای آلودگی هوا دارند از قبل برنامه‌ریزی انجام نمی‌دهند. در روز تعطیلات، تعداد زیادی دانش‌آموز ابتدایی در شیفت صبح و عصر در خیابان‌های کرج سرگردان بودند. تعطیلی شیفت صبح را اعلام کرده بودند، اما تعطیلی شیفت بعدازظهر بلاتکلیف و والدین هم با آنها سرگردان بودند.
جعفری از کرج

صادقیه و آریاشهر کی به شبکه فاضلاب وصل می‌شوند؟
چرا پس از گذشت 3سال از اتمام کار کانال‌های فاضلاب و پرداخت این همه هزینه، مردم در صادقیه و آریا شهر نمی‌توانند از شبکه فاضلاب بهره‌مند شوند و همچنان باید هزینه‌های سنگین تخلیه چاه و حفر چاه جدید و... بپردازند. از مسئولان منطقه 5تقاضا داریم در مورد زمان اتصال این مناطق به شبکه، اطلاع‌رسانی کنند.
کتابی از صادقیه

کمیاب‌شدن و افزایش قیمت گاز مایع در اسلامشهر
در اسلامشهر گاز مایع از لیتری 420تومان به 800تومن رسیده که آن هم اگر آشنا داشته باشید پیدا می‌شود. واقعا افزایش دو برابری قیمت گاز مایع در شرایطی که حقوق ما براساس فروردین 98است چه توجیهی دارد. در سرما بدون گاز مانده‌ایم.
حجتی از اسلامشهر

پاکبان‌های متعهد استخدام کنند
ضمن تشکر از پاکبان‌هایی که خاضعانه در نظافت شهر کوشا هستند، از مسئولان توقع داریم پاکبان‌هایی را استخدام کنند که به‌کارشان متعهد باشند و تهران را شهر خود بدانند و فارغ از ملیت و اصالت به‌کار بپردازند.
رحمانی از تهران

فکری برای مستأجران سرپل ذهاب بکنند
مستأجرانی که در زلزله 2سال قبل سرپل ذهاب آسیب دیدند، به‌دلیل ناتوانی صاحبخانه‌ها از پرداخت پول پیش آنها و نبود خانه سرگردان شده‌اند. این در حالی است که از طرف مسئولان دائم به آنها اخطار تخلیه کانکس داده شده و آنها چاره‌ای جز چادر نشینی برایشان نمی‌ماند.
محمدی از سرپل ذهاب

کسی حاضر نیست شاگردی کند
درحالی‌که عده زیادی بیکارند کمتر کسی حاضر است شاگرد مکانیکی و تعمیرکار خودرو و... شود. این‌که سطح تحصیلات ارتقا یابد عالی است، اما اینکه همه دنبال پشت میز نشینی باشند به نفع مردم و کشور نیست. این روزها بیشترین مشکل تعمیرکاران پیدا کردن شاگرد است.چیزی که بین ایرانی‌ها شیوع پیدا کرده و در آینده موجب بحران خواهد شد کمبود نیروی خدماتی کارآزموده است! در هر کوچه دانشگاه زدیم و همه را با مدارک ارشد و دکتری آراستیم. مدعیانی را پرورش دادیم که نه مهارت کافی دارند و نه سواد کارآمد! مسئولان برای حل این مشکلات برنامه‌ریزی کنند.
بهرام خواه از تهران

زلزله زدگان میانه نیازمند اسکان موقت مناسب هستند
زلزله زدگان میانه بیش از هر چیز نگران سرمای پیش رو هستند و اسکان موقتی که بتواند حافظ آنها از سرما باشد. اسکان موقت در کانتینر یا چادر با توجه به کوهستانی بودن منطقه زلزله‌ زده راه‌حل مناسبی برای زلزله زدگان نیست. غذای گرم دیگر نیاز زلزله زدگان است که اولویت دارد.
بابایی از میانه

مردم باید برای کاهش آلودگی هوا جدی باشند
هر چقدر هم که تعداد خودرو زیاد باشد و مسئولان برنامه‌ریزی کنند تا آلودگی هوا کاهش یابد. اگر مردم این موضوع را جدی نگیرند مشکلی حل نخواهد شد. تک تک مردم در قبال آلودگی هوا مسئولیت دارند؛ همانطور که توقع می‌رود مسئولان جلوی تخریب‌های محیط‌زیست و آلودگی بیشتر هوا را بگیرند.
کافی از تهران

امکان صادرات خرما از بوشهر فراهم شود
بوشهر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خرما در کشور است ، اما نبود صنایع تبدیلی باعث شده که امکان صادرات خرما به اندازه تولید وجود نداشته باشد. صادرات 20درصدی بزرگ‌ترین تولید‌کننده خرما موید این مطلب است. از مسئولان توقع حمایت از صادرات خرمای بوشهر را داریم.
گزداری تولیدکننده بوشهری خرما

این خبر را به اشتراک بگذارید