• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 22 آبان 1398
کد مطلب : 87602
+
-

بورس لوازم عروس و داماد

  اگر به‌دلیل نزدیک بودن مراسم عروسی سردرگم هستید که برای خرید کجا بروید، باید سری به راسته بازار لوازم عروس و داماد در میدان سبزه‌میدان بزنید، سبزه‌میدان بازار تهران، بزرگ‌ترین بورس خرید لوازم عروس و داماد است که تمامی لوازم مورد نیاز شما برای مراسم جشن ازدواج را یک‌جا جمع کرده است.
   سبزه‌میدان چه در قدیم و چه در شهرسازی مدرن امروزی جزو نقاط کلیدی شهر تهران محسوب می‌شود. در دوره قاجار که اسکلت اصلی تهران از آن زمان بنا شده، سبزه‌میدان یکی از نخستین میدان‌های اصلی شهر بود. این میدان مدتی بعد، از معدود میدان‌های دارالخلافه تهران نیز به‌حساب می‌آمد و امروز مرکز خرید برای عروس و داماد‌هاست.
    در این راسته بازار می‌توانید انواع لباس عروس، کادوی پاتختی و حنابندان، کت و شلوار آقای داماد، کیف و کفش عروس خانم و کفش‌های آقای داماد، لوازم جانبی ازدواج عروس خانم و آقا داماد، لوازم داخل چمدان عروس و داماد، لباس خواب عروس خانم، لباس خانه‌ عروس و داماد، حوله عروس و داماد و... را در طرح‌ها و مدل‌های مختلف خریداری کنید.
   در راسته لوازم عروس و داماد سبزه‌میدان تهران، فروشندگان تا پاسی از شب با رویی گشاده برای شما وقت می‌گذارند تا شما به خرید خود برسید و اگر خرید چیزی را فراموش کردید نیز نگران نباشید زیرا با گشتی در این بازار می‌توانید کاملا فهرست خرید خود را تکمیل کنید.
    به نوعروسان و تازه دامادها پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید این محصولات با کسی یا کسانی به بورس بازار سبزه‌میدان بروند که شناخت لازم از لوازم آرایشی و بهداشتی و وسایل عروس و داماد داشته باشند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید