• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 18 آبان 1398
کد مطلب : 87159
+
-

سپاه: مصمم‌تر از گذشته با آمریکا مقابله می‌کنیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت اقدام شکست‌خورده اخیر رژیم تروریستی آمریکا در تحریم ستاد کل نیروهای مسلح و تعدادی از فرماندهان و مقامات لشکری کشورمان، این اقدام را تحریک‌آمیز و موجب مصمم‌تر شدن نیروهای مسلح و مدافع انقلاب برای عملیاتی کردن سناریوهای مورد نظر و متناسب برای مقابله با شیطان بزرگ و متحدان کاخ‌سفید دانست. 

به گزارش همشهری، آمریکا همزمان با سالگرد تسخیر لانه جاسوسی در تهران، ستاد کل نیروهای مسلح و شماری از مقامات کشورمان ازجمله سردار محمدباقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را در فهرست تحریم‌ها قرار داد. حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، وحید حقانیان، غلامعلی حدادعادل و علی‌اکبر ولایتی نیز ازجمله افرادی هستند که آمریکا در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. غلامعلی رشید فرمانده قرارگا‌ه مرکزی خاتم‌الانبیا، حسین دهقان وزیر سابق دفاع و همچنین مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر معظم انقلاب هم در این فهرست هستند.

در بیانیه سپاه آمده است: قرائن نشان می‌دهد نفس‌های دشمن در میدان تقابل راهبردی با انقلاب اسلامی به شمارش افتاده است و اینگونه اقدامات در معادله‌ای معکوس ضمن بازنمایی شکست و استیصال آمریکا، بی‌اعتمادی و تنفر ملت ایران علیه آنها را تعمیق و در ادامه مقاومت فعال و ایستادگی و پایداری تأثیرمحور خود مصمم‌تر می‌سازد و روند افول و زوال حتمی آمریکایی‌ها را نیز سرعت می‌بخشد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با انتشار بیانیه‌ای اقدام سخیف و خصمانه دولتمردان آمریکا در تحریم تعداد دیگری از مقامات لشکری و کشوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید