• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 15 اسفند 1396
کد مطلب : 8694
+
-

منظور رئیس‌جمهور از مخالفان، دشمنان نظام بود

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با انتقاد از برخی برداشت‌های نادرست و هدفمند از اظهارات روحانی در مجمع سالانه بانک مرکزی ضمن دعوت از سیاسیون و اصحاب رسانه به مطالعه دقیق مجموعه سخنان رئیس‌جمهور، گفت: دولت و شخص آقای رئیس‌جمهور هم در عمل و هم در سخن همواره از نقدهای دلسوزانه استقبال کرده و می‌کنند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به اینکه رئیس‌جمهور در جملات قبل از فراز مورد بحث، آشکارا به تلاش دشمنان نظام برای صدمه به امید و اعتماد مردم اشاره کرده‌اند، گفت: بسیار روشن است که در جملات بعدی هم منظور ایشان دولت به‌معنای اعم و حاکمیتی آن و منظورشان از مخالفان، دشمنان و بدخواهان نظام است. وی ادامه داد: کنترل و حفظ تورم تک رقمی طبعا نه فقط موفقیت دولت به‌معنای دستگاه اجرایی، که دستاورد بزرگ نظام، آن هم بعد از 26سال تورم دو رقمی است. آقای رئیس‌جمهور هم با اشاره به همین موضوع تأکید داشتند که دشمنان نظام و مردم با نادیده گرفتن اینگونه دستاوردهای بزرگ که با وجود بدخواهی‌های خارجی و داخلی به‌دست آمده، می‌خواهند مردم را نا امید کرده و اعتماد آنها به کارآمدی نظام و دولت را کاهش دهند.

سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با تفکیک دو موضوع مخالفت و نقادی و با اظهار تأسف از اینکه عده‌ای به قیمت نا امید ساختن مردم، نادیده‌انگاری دستاوردها و القای ناکارآمدی نظام به مخالفت سیاسی و فضا‌سازی‌‌های کاذب رسانه‌ای روی آورده‌اند، افزود: هم آقای رئیس‌جمهور و هم سایر اعضای دولت بارها در طول این سال‌ها تأکید کرده‌اند که دولت یازدهم و  دوازدهم، دولت همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی و همه طیف‌ها بوده و هست. این دولت همواره از نقد دلسوزانه همه جریان‌های سیاسی استقبال کرده و نقادی را گامی راهگشا در راستای اعتلای کشور دانسته است.

وی در پایان به هجمه‌های اخیر صورت‌گرفته به رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری قاعدتا حساب منتقدان را با مخالفان و دشمنان نظام و دولت یکی نمی‌داند.

این خبر را به اشتراک بگذارید