• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 15 اسفند 1396
کد مطلب : 8682
+
-

ریخت و پاش در فدراسیون بدهکار!

ریخت و پاش در فدراسیون بدهکار!

ماجرای مجمع‌عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان با ریاست غلامرضا شعبانی بهار، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش همچنان حاشیه دارد. از هزینه‌های عجیب‌و‌غریبی که برای این مجمع شده تا صحبت‌های معاون وزیر در مجمع و سپس ثبت‌نامش برای حضور در انتخابات این رشته. برگزاری مجمع‌عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان چیزی نزدیک به 300‌میلیون تومان هزینه داشته که برای فدراسیونی که در این مدت درگیر مشکلات مالی و بدهی‌های مختلف بوده، رقم بسیار زیادی محسوب می‌شود. همین مسأله صدای اهالی این رشته را نیز در آورده‌ است.

راحله خیر‌الله‌زاده‌ورزی، مربی‌سابق تیم‌ملی تیر‌و‌کمان با انتقاد از این مجمع پر هزینه به ایسنا گفته‌است: «فدراسیون همیشه می‌گوید کلی بدهی دارد و پول ندارد. تا چند‌ماه پیش مربی تیم‌ ‌ملی بودم و حقوق‌های پارسال را گرفتم اما فدراسیون ۳۰۰‌میلیون تومان برای مجمع‌عمومی هزینه می‌کند. همین مسأله برای من سؤال است که اگر ندارند چطوراین هزینه را انجام می‌دهند و بریز و بپاش می‌کنند.»

او درباره حواشی ماه‌های اخیر فدراسیون درباره گرفتن پول از ورزشکاران برای اعزام ملی‌پوشان به مسابقات بین‌المللی نیز صحبت کرده و با تأیید آنها گفته ‌است:« فدراسیون با پول شخصی ورزشکاران تیم‌ها را به مسابقات اعزام می‌کند.  من مربی تیم‌ ‌ملی هستم و نمی‌توانند حرف من را تکذیب کنند. حتی مسابقات تایلند پارسال هم ورزشکاران با هزینه شخصی اعزام شدند.»

این مربی که به تازگی از سمتش در تیم‌ملی استعفا داده از اتفاق‌های درون مجمع‌عمومی فدراسیون نیز انتقاد کرده‌است.

او درباره صحبت‌های شعبانی‌بهار نیز گفته‌است:« برای این مجمع ۳۰۰‌میلیون تومان هزینه شده اما این پول تا الان کجا بوده است؟ آقای شعبانی‌بهار چرا اکنون که برای انتخابات ثبت‌نام کرده قول حمایت می‌دهد؟ اصلا وزارت ورزش و جوانان در این شرایط چه نظارتی بر وضعیت تیروکمان داشته است؟ اینها وعده سر خرمن است. من از فدراسیون طلب دارم. یک مربی دیگر 4‌سال حقوق طلب دارد. بعد پول ما را نمی‌دهند و همه را به اصفهان دعوت می‌کنند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید