• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 24 مهر 1398
کد مطلب : 85432
+
-

یاسوج به آزاد‌راه ‌شیراز 0 اصفهان‌ متصل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اجرای این پروژه از سمت اقلید 60 کیلومتر است

راهسازی
یاسوج به آزاد‌راه ‌شیراز 0 اصفهان‌ متصل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر اتصال یاسوج به آزادراه «شیراز- اصفهان» هستیم و در این زمنیه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود. 

به گزارش تسنیم، «عزیز فیلی» افزود: اتصال یاسوج به آزادراه شیراز- اصفهان از جمله برنامه‌های در دستور کار است و در این زمینه در سال‌های اخیر اقدامات مطلوبی انجام شده است.
وی با اشاره به این‌که با اتصال یاسوج به شبکه آزاد‌راه مسیر یاسوج‌ـ تهران 2 ساعت کوتاه‌تر می‌شود عنوان کرد: اجرای این پروژه از سمت اقلید 60 کیلومتر است که امیدوارم مسئولان کشوری در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

 فیلی با اشاره به این‌که محور یاسوج‌ـ پاتاوه‌ـ سمیرم در حال چهارخطه شدن است ابراز کرد: محورهای شریانی از جمله اصفهان، خوزستان، بوشهر، فارس و بندرهای جنوبی از این استان عبور می‌کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هم‌اکنون 18 هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه راه‌سازی این استان در دست ساخت است که از این میزان 6 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی است.

فیلی با اشاره به این‌که دولت به فصل و حمل نقل جاده‌ای در این استان توجه خاصی دارد افزود: 1350 میلیارد تومان مجموع اعتبارات استانی و ملی این استان است و در واقع چندین برابر استان مازندران اعتبارات تملک دارایی داریم. 
وی با تاکید بر این‌که محرومیت زیبنده کهگیلویه و بویراحمد نیست خاطرنشان کرد: 10 تا 12 میلیارد متر مکعب آب از این استان به سمت استان‌های جنوبی از جمله بوشهر، خوزستان و در مجموع، به خلیج فارس هدایت می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از 7 خط لوله گاز در کشور 5 خط از این استان عبور می‌کند که این برای کمک به توسعه باید یک ظرفیت باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید