• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85346
+
-

کشف 110 میلیون تومان کالای قاچاق در سیرجان

میز خبر
کشف 110 میلیون تومان کالای قاچاق در سیرجان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری 3 سارق پسته و کشف ۱۱۰ میلیون تومان کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ «منصور رمضان‌نژاد» در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به کشف ۱۱۰ میلیون تومان کالای قاچاق و دستگیری 3 سارق و کشف ۲۰۰ کیلوگرم پسته به سرقت رفته در این شهرستان خبر داد. 
وی اظهار کرد: در پی اطلاع از سرقت پسته از روستای محمودآباد سیرجان و کسب اطلاعات لازم، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی محمودآباد سیرجان پس از بررسی زمان و مکان وقوع سرقت و اشراف اطلاعاتی، 3 سارق را در این زمینه شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و از مخفیگاهشان نیز ۲۰۰ کیلوگرم پسته کشف کردند. 

وی با بیان این‌که در این رابطه یک دستگاه پراید توقیف شد و ارزش پسته‌های سرقتی ۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 


دستگیر سرکرده باند قاچاق مواد مخدر 

به گفته فرمانده انتظامی رودبار جنوب سرکرده باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شد. فرمانده انتظامی رودبار جنوب از دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای و تحت تعقیب مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: از این فرد طی سال‌های ۹۲ و ۹۳ بیش از 3۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شده بود. 

سرهنگ «رضا فیروزبخت» افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس اطلاعات رودبار جنوب این شرور مسلح دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد. 

وی بیان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و شماره تماس ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره فعالیت قاچاقچیان و سوداگران مرگ است؛ مشارکت و همراهی مردم با پلیس، ضامن امنیت پایدار و ناکامی مجرمان خواهد بود. 

رودبار جنوب یکی از 7 شهرستان جنوب کرمان است که در فاصله ۳۳۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید