• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85198
+
-

هر دقیقه ۴۰ خودرو از مهران خارج می‌شود

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان این‌که موج بازگشت زائران اربعین آغاز شده است، گفت: در هر دقیقه ۴۰ خودرو از مهران خارج می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم که تا 2، 3 روز آینده ۳۶ هزار خودرو مهران را ترک کنند. به گزارش مهر، سردار «محمد شرفی» بیان کرد: برابر برنامه‌ریزی صورت گرفته و تغییر تاکتیک پلیس، واحد‌های گشتی که برای تامین نظم و امنیت زائران در مسیر رفت قرار داده‌ایم، به صورت تدریجی در مسیر بازگشت قرار خواهند گرفت.

 وی با بیان این‌که ۸۰ ایستگاه ایست و بازرسی برای تامین امنیت مسیر زائران در نظر گرفته شده است، افزود: طرح‌های انتظام‌بخشی در تمامی مسیر‌های منتهی به شهر مهران و پایانه مرزی و همچنین جمع‌آوری متکدیان و رفع صد معبر‌ها به اجرا درآمده است. این مقام انتظامی ادامه داد: کارکنان پلیس در جهت ارائه خدمات انتظامی به زائران و رفع مشکلات آنها و همچنین تامین امنیت خودروها در پارکینگ‌های شهر مهران مستقر هستند.

سردار شرفی گفت: پلیس با همکاری دیگر نیروهای نظامی و تعامل با تمامی دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان شرایط آرام‌بخشی برای زائران فراهم کرده است. رئیس پلیس پیشگیری ناجا به زائران توصیه کرد: در زمان بازگشت در کنار موکب‌هایی که همکاران ما حضور دارند، در یک نقطه امن و خارج از محدوده ترافیکی، خودروی خود را پارک کنید و با مواظبت از بار همراه و پس از استراحت لازم به طی مسیر ادامه دهید.

این خبر را به اشتراک بگذارید