• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85193
+
-

مشکل فاضلاب اهواز زیر ذره‌بین دادستان

کمبود آب آشامیدنی، جاری بودن فاضلاب در خیابان‌ها و رها شدن خیابان‌های لوله‌گذاری شده بدون آسفالت از عمده مسائلی هستند که از سوی مردم مطرح می‌شوند که به گفته آنها، این مسائل مشکلات بهداشتی و آسیب دیدن وسایل نقلیه را در پی
دارد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به گزارش‌های رسیده مردمی به رئیس کل دادگستری خوزستان، در دستور ویژه‌ای، دادستانی اهواز مامور ورود به موضوع و رسیدگی به آن شد.

ساکنان کوی مدرس اهواز بار‌ها از وضعیت ناهنجار فاضلاب، قطعی آب و مشکلات بهداشتی که سلامت آنان را به خطر انداخته است، انتقاد کرده و خواستار رسیدگی به این مشکلات پیش از شروع بارندگی‌های پاییزی شده‌اند. همچنین، آنچه در این روز‌ها مشهود است و به‌ویژه طی یک هفته گذشته سرعت بیشتری گرفته، عملکرد آبفا در رفع مشکلات است به طوری که مدیرعامل این شرکت پس از انتصاب تاکنون چندین مرحله برای نظارت بر روند و پیشرفت کار، خود در محل حضور پیدا کرده است.


بازدید میدانی دادستان اهواز از کوی مدرس

دادستان اهواز در این زمینه گفت: پیگیری مشکلات فاضلاب با جدیت دنبال می‌شود و اهالی منطقه کوی مدرس نگران نباشند. «عباس حسینی پویا» به عنوان مسئول رسیدگی به مشکلات فاضلاب اهواز از کوی مدرس بازدید کرد و برای پیگیری موارد دستور ویژه داد. وی اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته مجددا بازدید میدانی از کوی مدرس صورت گرفت و عملیات تعمیر و بهسازی خیابان‌ها بررسی شد.

حسینی پویا گفت: با توجه به قطعی کابل‌های زیرزمینی مخابرات در چند نقطه و همچنین ریزش دیواره کانال دفع فاضلاب، تصمیم بر آن شد که عملیات بهسازی با دقت بیشتری صورت بگیرد تا ضمن تعمیر اساسی، از هدررفت بیت‌المال هم جلوگیری  شود.

دادستان اهواز با بیان این‌که تعجیل در اتمام کار با وجود مشکلات زیربنایی موجود به صلاح نبود، ادامه داد: دادستانی اهواز به صورت ویژه موضوع را پیگیری می‌کند و مردم کوی مدرس اهواز هیچ‌گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند. حجت‌الاسلام «صادق مرادی» رئیس کل دادگستری خوزستان نیز چندی پیش در پی پیگیری قرارگاه جهادی شهید فرجوانی و مکاتبه‌ای که با وی در این خصوص صورت گرفت، با دستور ویژه‌ای حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب اهواز را مسئول رسیدگی به مساله آب و فاضلاب کوی مدرس (خروسیه) کلان‌شهر اهواز کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید