• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85148
+
-

مردم فارس در جشن عاطفه‌ها درخشیدند

این سو و آن سوی استان
مردم فارس در جشن عاطفه‌ها درخشیدند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس با بیان این‌که فارس تاکنون رتبه اول کشور به لحاظ حجم کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال را کسب کرده است گفت: ۱۶ میلیارد و ۷۳۶‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در جشن عاطفه‌های امسال جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایرنا، «محمدمهدی کارگر» افزود: تاکنون ۱۶ میلیارد و ۷۳۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط خیران و مردم نیک‌اندیش استان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده که در مقایسه با سال گذشته از رشد ۴۶ درصدی برخوردار است.

او ادامه داد: از این میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن عاطفه‌ها تاکنون ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مدارس و در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری و به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه یا مدارس دیگر اهدا شده است. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم فارس در کارهای خیرخواهانه و حمایت از نیازمندان گفت: امسال استان فارس از نظر حجم درآمدی با فاصله زیاد موفق به کسب رتبه اول در کشور شده است و استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، خراسان و اصفهان در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. 

کارگر افزود: در استان فارس پس از شیراز شهرستان‌های فسا، مرودشت و لارستان بیشترین رشد را از نظر حجم درآمدی داشتند. جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای جشن عاطفه‌ها در مدارس همچنان ادامه دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید